Noteikti būsi saņēmis aicinājumu atjaunot bankā savus klienta datus vai informāciju par uzņēmumu. Piemēram, to lūdz izdarīt filiālē, kad piesakies kādam pakalpojumam, vai, pieslēdzoties internetbankai, un nereti šķiet, ka tieši šobrīd tam nav laika. Tomēr bankas šo informāciju nejautā tāpat vien un, apzinoties iemeslus, kādēļ ir jābūt sasniedzamam, būs vieglāk veltīt dažas minūtes, tos atjaunojot 
 
Savu finanšu drošība

Banku drošības sistēmas strādā nepārtraukti, visu diennakti, automātiski analizējot maksājumu karšu transakcijas, pievēršot uzmanību aizdomīgiem darījumiem. Ja tiek konstatēts, ka darījums ir aizdomīgs, karte tiek īslaicīgi bloķēta, lai, sazinoties ar kartes īpašnieku, varētu noskaidrot, vai tiešām viņš ir uzsācis šo darījumu. Tas ir būtisks iemesls, lai vēlreiz pārliecinātos, ka bankai tiešām ir pieejama korekta kontaktinformācija, kas ļaus arī sevi pasargāt no neērtībām.
 
Normatīvo aktu prasību ievērošana

Ir daudzi svarīgi noteikumi, kas bankām ir jāievēro. Viens no tiem ir “Pazīsti savu klientu” princips, kurš palīdz novērst noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu. Ja banka no klienta nesaņem nepieciešamo informāciju, tad nevar arī tam sniegt savus pakalpojumus.
 
Datu drošība

Bankām ir pienākums garantēt klientu identitātes, kontu, noguldījumu un darījumu noslēpumu. Informācija, ko banka ir ieguvusi no klienta, ir neizpaužama, izņemot Kredītiestāžu likumā paredzētos gadījumus.
 
Klienta anketa

Klienta anketā minētā informācija ir jāatjauno ne retāk kā vienu reizi trijos gados (gan privātpersonām, gan uzņēmumiem), kā arī būtisku izmaiņu gadījumos.
 
Mēs tevi savlaicīgi informēsim internetbankā, e-pasta vēstulē vai ar īsziņas palīdzību, ka nepieciešams atjaunot klienta anketas informāciju. Ja norādītajā termiņā to neizdarīsi, būsim spiesti ierobežot internetbankas, maksājumu karšu, kā arī citu pakalpojumu darbību. 
Ja klienta anketu aizpildīji, tomēr internetbanka, maksājumu kartes vai citi pakalpojumi joprojām ir bloķēti, zvani uz mūsu diennakts tālruni +371 67 17 1880 (maksa atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem).
 
Kā atjaunot savu klienta kontaktinformāciju.

Informāciju par uzņēmumu visērtāk ir atjaunot paraksttiesīgajām personām uzņēmuma Luminor|DNB internetbankas sadaļā Uzstādījumi → Internetbankas uzstādījumi → Klienta anketa.