Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Jūsu apmierinātība ir mūsu panākumu mērs. Jūsu atsauksmes mums ļauj pārliecināties, ka mēs labi darām savu darbu, un palīdz uzlabot mūsu produktu un pakalpojumu kvalitāti.
Lai jūsu sūdzību izskatītu iespējami ātrāk, lūdzu, norādiet visu ar to saistīto informāciju. Mēs iesakām izmantot sūdzību un atsauksmju veidlapu, kurā ir visa nepieciešamā informācija.
Ja jūs izmantosiet citus kanālus, lūdzu, norādiet:
Mēs rūpīgi izskatīsim jūsu sūdzību un sniegsim atbildi pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 15 kalendāro dienu laikā. Ja mums būs nepieciešama papildu informācija vai vairāk laika, mēs jūs par to informēsim.
Sūdzības par apdrošināšanas produktiem mēs 1 darbdiena laikā nosūtīsim attiecīgajai apdrošināšanas sabiedrībai un jūs par to informēsim. Jūsu pieprasījums tiks izskatīts 15 kalendāro dienu laikā no saņemšanas brīža. Apdrošināšanas sūdzību un cita veida sūdzību izskatīšana ir bez maksas.
Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrastu piemērotāko risinājumu jūsu sūdzībai. Ja jūs neapmierina mūsu atbilde vai sniegtais skaidrojums, jūs varat ar mums sazināties vēlreiz un apstrīdēt lēmumu.
Jūs varat nosūtīt atkārtotu sūdzību uz info@luminor.lv. Pievienojiet kontaktinformāciju, problēmas aprakstu un vēlamo risinājumu. Mēs atbildēsim uz jūsu atkārtoto sūdzību 15 kalendāro dienu laikā.
Ja neesat apmierināti ar mūsu sniegto atbildi, jūs varat sazināties ar:
- alternatīvu strīdu izskatīšanas iestādi:
- uzraudzības iestādi: