Mēs centīsimies atrast piemērotāko veidu, kā atrisināt jūsu sūdzību.
Ja nepiekrītat saņemtajai atbildei, jums ir svarīga papildinformācija, kas vēl nav iesniegta vai izvērtēta, iesakām sazināties ar mums vēlreiz.
Ja neesat apmierināti ar mūsu sniegto atbildi, jūs varat sazināties ar:
- alternatīvu strīdu izskatīšanas iestādi:
- Latvijas Finanšu nozares asociācijas Ombuds, mājaslapas adrese:
financelatvia.eu/ombuds. Finanšu nozares asociācijas Ombuds izskata kredītiestāžu klientu sūdzības (izņemot ar apdrošināšanu saistītas sūdzības), kas atbilstoši Finanšu nozares asociācijas Ombuda nolikumam ir Ombuda kompetencē.
- Patērētāju strīdu risināšanas komisija, kura darbojas Patērētāju tiesību aizsardzības centra ietvaros, adrese: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese:
ptac.gov.lv. Patērētāju strīdu risināšanas komisija izskata starp klientu un pakalpojumu sniedzēju radušos strīdus, kas atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam ir šīs komisijas kompetencē.
- Latvijas Banka, adrese: K. Valdemāra ielā 2A, Rīga, LV-1050, e-pasta adrese:
info@bank.lv, mājaslapas adrese:
bank.lv. Latvijas Banka izskata sūdzības par tiesību aktu pārkāpumiem saistībā ar apdrošināšanas starpniecības pakalpojumu sniegšanu.
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrs: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese:
ptac.gov.lv. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskata patērētāju sūdzības par tiesību aktu prasību, kas regulē patērētāju tiesību aizsardzību, pārkāpumiem.