Klientu sūdzību izskatīšana saistībā ar Luminor Līzings SIA
Mums rūp, kā jūs jūtaties. Jūsu atsauksmes palīdz uzlabot mūsu produktu un pakalpojumu kvalitāti.
- Aizpildiet sūdzību un atsauksmju veidlapu tiešsaistē
- Piesakieties savā internetbankā un nosūtiet mums ziņojumu
- Zvaniet mums +371 67 17 1880*
- Rakstiet mums uz e-pastu [email protected]**
- Nosūtiet mums vēstuli: Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013
- Jautājiet jebkurā klientu apkalpošanas centrā
- Patēriņa kredīta starpnieka pakalpojumu sniegšanas vietā
**Ja sazināsieties ar mums tīmekļa vietnē vai e-pastā [email protected], mēs atbildēsim tikai uz vispārīgiem jautājumiem, kas neietver jūsu personīgo informāciju.
Lai jūsu sūdzību izskatītu iespējami ātrāk, lūdzu, norādiet visu ar to saistīto informāciju:
- Kas ir noticis un kāpēc, jūsuprāt, Luminor Līzings SIA nesniedza atbilstošu pakalpojumu?
- Ja iespējams, norādiet savas prasības pamatojumu (līguma vai likuma, uz kuru balstāties, nosacījumu).
- Ja tādas ir pieejamas, pievienojiet to dokumentu kopijas, uz kuriem atsaucaties.
- Norādiet, kas tieši jums ir nepieciešams no Luminor Līzings SIA.
- Norādiet pilnu vārdu un uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu, personas kodu/uzņēmuma reģistrācijas numuru, adresi, kontaktinformāciju un vēlamo veidu, kādā Luminor Līzings SIA vajadzētu ar jums sazināties, lai sniegtu atbildi.
Mēs rūpīgi izpētīsim jūsu sūdzību un atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk par 15 kalendārajām dienām.
Ja mums būs nepieciešams iegūt vairāk informācijas vai vajadzēs vairāk laika, mēs jūs informēsim.
Mēs centīsimies atrast piemērotāko veidu, kā atrisināt jūsu sūdzību.
Ja nepiekrītat saņemtajai atbildei, jums ir svarīga papildinformācija, kas vēl nav iesniegta vai izvērtēta, iesakām sazināties ar mums vēlreiz.
Ja neesat apmierināti ar mūsu sniegto atbildi, jūs varat sazināties ar:
- alternatīvu strīdu izskatīšanas iestādi:
- Patērētāju strīdu risināšanas komisija, kura darbojas Patērētāju tiesību aizsardzības centra ietvaros, adrese: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese: ptac.gov.lv. Patērētāju strīdu risināšanas komisija izskata starp klientu un pakalpojumu sniedzēju radušos strīdus, kas atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam ir šīs komisijas kompetencē.
- uzraudzības iestādi:
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrs: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese: ptac.gov.lv. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskata patērētāju sūdzības par tiesību aktu prasību, kas regulē patērētāju tiesību aizsardzību, pārkāpumiem.