Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Šogad, kopš Nordea bankas attālināto pakalpojumu ieviešanas gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, banka visā Baltijā sniegusi jau vairāk nekā 6000 attālināto konsultāciju, kuras ilgušas vidēji 30 minūtes. Pastiprinoties digitālo risinājumu popularitātei, šodien jau katrs trešais Nordea bankas klients dod priekšroku vizītei ar konsultantu attālināti ne tikai darba laikā, bet arī ārpus tā.
Ņemot vērā, ka bankas pakalpojumu sniegšanas risinājums tiešsaistē prasa mazāk laika, salīdzinot ar tikšanos klātienē, Nordea palīdzējusi klientiem ietaupīt vairāk nekā 3000 stundas. Tāpat, veicot aprēķinus, pierādīts, ka, izvēloties attālināto konsultāciju, klients ilgtermiņā ietaupa ievērojamus finanšu līdzekļus, kas ierasti būtu jāvelta transporta vajadzībām, ik reizi dodoties uz banku.
“Mēs varam panākt vēlamo rezultātu tikai tad, kad uzlūkojam cilvēku, nevis tikai bankas kontu. Mums ir jāieklausās un jāizprot klientu vēlmes, ņemot vērā, ka mūsu lēmumi un rīcība ietekmē viņu dzīves un ikdienu,” saka Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs, Anna Fišere-Kaļķe.
Īsta saruna ar bankas konsultantu
Izvēloties digitālos attālinātos pakalpojumus, vienlaikus sagaidām servisu un kvalitāti, ko līdz šim spēja nodrošināt tikai klientu apkalpošanas centros. Nordea bankas paveiktais, kā arī klientu atsauksmes apstiprina, ka ieviestais augstas kvalitātes attālināto konsultāciju risinājums ir ļoti daudzsološs un spēj konkurēt ar ierasto apkalpošanas servisu klātienē. Līdzās visām digitālās pasaules iespējām, tas piedāvā to pašu “dzīvo” dialogu ar konsultantu, stiprinot divpusējās attiecības un veidojot saturīgu sarunu ar klientu.
Attālinātie pakalpojumi, mobilās aplikācijas, tieša un ātra saziņa tiešsaistē – tas viss ir tikai sākums. Digitālo tehnoloģiju panākumi, uzlabojot komunikāciju ar klientiem, ir pamats jauniem izaicinājumiem banku nozarē. Mūsdienās cilvēki arvien retāk ikdienā lieto skaidru naudu, tāpēc nepieciešams pārskatīt arī uzņēmumu izmantoto telpu uzturēšanas izmaksas un attīstīt efektīvākus risinājumus, kas atbilst klienta vajadzībām un ikdienas ritmam.
“Mēs klientiem tiešsaistē piedāvājam pat sarežģītākos bankas pakalpojumus. Attālinātās konsultācijas laikā var izrunāt visu nepieciešamo ar bankas ekspertiem, pieteikt kredītu, pārvaldīt ieguldījumus un pat parakstīt līgumus – iespējas ir teju neierobežotas. Bet mūsu pats svarīgākais uzdevums ir garantēt klienta drošību un konfidencialitāti, neskatoties uz izvēlēto saziņas un pakalpojuma saņemšanas veidu,” uzsver Anna Fišere-Kaļķe.
Droši kā bankā no jebkuras vietas pasaulē
Mēs visi ikdienā esam ļoti aizņemti. Jātiek galā gan ar ģimenes dzīves izaicinājumiem, gan jāpierāda sevi darbā. Pēdējā lieta, ko vēlamies pēc saspringtas darba dienas, ir stāvēt garā rindā, lai atrisinātu kādu vienkāršu, bet tomēr svarīgu ar finansēm saistītu jautājumu. Esam izslāpuši pēc brīvā laika, tāpēc mūsdienās pieprasām saņemt vēlamo nekavējoties, nevis pēc 30 minūtēm vai pat stundas.
Bankas piedāvātās bezmaksas attālinātās konsultācijas ir ļoti drošas, ļaujot Internetbankas reģistrētiem lietotājiem saņemt augstas kvalitātes servisu no mājām vai jebkuras citas vietas pasaulē ātri un ērti – gan darba laikā, gan ārpus tā.
Ieguvumi: