Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Dzīves ritmam kļūstot straujākam, palielinās arī inovatīvu digitālo risinājumu popularitāte. Mūsdienās klienti vairs nesaista sevi ar vienu konkrētu atrašanās vietu, tāpēc saņemt pakalpojumus attālināti nozīmē ietaupīt laiku un līdzekļus – tās ir priekšrocības, kuras augstu novērtē ikviens, kam ir steidzīga ikdiena,” stāsta Nordea bankas Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs Anna Fišere-Kaļķe.
Digitālajiem risinājumiem ikdienā tiek piešķirta arvien būtiskāka loma, tādēļ arī banku sektorā nepieciešami daudz elastīgāki nosacījumi tam, kur un kad klients var saņemt nepieciešamo atbalstu no bankas. Tāpat arvien retāk ikdienā tiek izmantota skaidra nauda, kas ir vēl viens signāls, ka attālinātie pakalpojumi tiešsaistē tuvākajā nākotnē neizbēgami kļūs par finanšu nozares standartu.
Cilvēku paradumi mainās
Jaunās tirgus tendences attīstās pareizajā virzienā. To apliecina gan klientu paradumu izmaiņas Latvijā un pasaulē, gan Nordea veikto aptauju dati. Statistika liecina, ka 92% no respondentiem ir apmierināti ar attālinātajām jeb Online konsultācijām un labprāt ieteiktu tās saviem draugiem. Teju 70% klientu uzskata pakalpojumu par ērti lietojamu un saprotamu risinājumu. 80% klientu atzīst to par ļoti svarīgu kanālu saziņā ar banku. Šobrīd katrs trešais bankas klients izvēlas saņemt konsultāciju attālināti.
Laiks kļuvis vērtīgāks
Vērojot bankas klientu paradumus, secinām, ka mainījusies arī izpratne par laika vērtību un laika attiecība pret finansiālo ieguldījumu. Veicot aprēķinus, pierādīts, ka, izvēloties Nordea Online konsultāciju, klients – īpaši seniori reģionos – ilgtermiņā ietaupa ievērojamus finanšu līdzekļus, kas ierasti būtu jāvelta transporta vajadzībām, ik reizi dodoties uz banku. Ņemot vērā, ka Online konsultācijas aizņem divreiz īsāku laiku nekā tiekoties klātienē (vidēji 30 minūtes), tās klientiem ļauj ietaupītos līdzekļus atvēlēt citām dzīves vai biznesa prioritātēm.
Nordea Online konsultācijas – tikai sākums “nākotnes bankai”
Lai attaisnotu augstās prasības, jāspēj identificēties ar savu klientu – jāizprot viņa vēlmes un vajadzības. Proti, bankas sniegtajiem pakalpojumiem jābūt pieejamiem jebkurā laikā un vietā. Nordea banka ir pirmā un šobrīd vienīgā Baltijas valstīs, kas ieviesusi un piedāvā klientiem tik plašu attālināto pakalpojumu klāstu. Klientiem ir pieejami visi galvenie ikdienas un ilgtermiņa bankas pakalpojumi, piemēram:
· īstermiņa un ilgtermiņa aizdevumi;
· auto un industriālo iekārtu līzings;
· faktorings;
· garantijas;
· darījumu konti;
· E-identifikācija un e-maksājumi;
· noguldījumi un investīcijas;
· maksājumu kartes;
· apdrošināšana.
Klientu atsauksmes apstiprina, ka Online konsultāciju risinājums ir ļoti daudzsološs un spēj konkurēt ar ierasto apkalpošanas servisu klātienē. Līdzās visām digitālās pasaules iespējām, tas piedāvā tiešu dialogu ar konsultantu, stiprinot divpusējās attiecības un veidojot saturīgu sarunu ar klientu, vienlaikus sniedzot mūsdienu standartiem atbilstošu servisu.
Nepilna gada laikā, pārsniedzot izvirzītos mērķus, visā Baltijā banka privātpersonām ir sniegusi jau gandrīz 8 000 Online konsultāciju.
Drošība pirmajā vietā
Online konsultācijas ir drošs, efektīvs un uz attīstību vērsts pakalpojums. Lai izmantotu Online konsultācijas, klientam ir jāpieslēdzas savam internetbankas kontam, tādēļ tiešsaistes pakalpojumu drošību Nordea klientiem garantē jaunākās paaudzes autentifikācijas metodes – kodu lietotne un kodu kalkulators. Protams, saskaņā ar likumu bankai ir pienākums garantēt klienta sniegtās informācijas konfidencialitāti un nodrošināt šīs informācijas izmantošanu tikai likumā noteiktajā kārtībā.
“Ja gada sākumā prognozējām, ka pēc diviem gadiem ceturtā daļa bankas klientu izmantos attālināto konsultāciju iespējas, šobrīd varam apgalvot, ka tas jau ir noticis – katrs trešais Nordea bankas klients dod priekšroku vizītei ar konsultantu attālināti. Esam tur, kur ir mūsu klienti – mājās, darbā vai ceļojumā, arī ārpus darba laika,” noslēdz Nordea bankas Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs Anna Fišere-Kaļķe.
Vairāk par Online konsultācijām var uzzināt šeit.
Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs Latvijā; tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, E-pasts:edgars.zilde@nordea.com