Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Jaunās DNB un Nordea apvienotās bankas Baltijā nosaukums būs Luminor. Zīmola paziņošana ir vēl viens nozīmīgs solis ceļā uz jaunās bankas izveidi.
“Šodien mēs izziņojam apvienotās bankas jauno zīmolu. Zīmola nosaukums “Luminor” ietver solījumu klientiem un darbiniekiem – būt mūsdienīgai un uzņēmīgai bankai, kas veidota, balstoties uz dzīves stilu un biznesa pieeju Baltijā ar mērķi veidot labāku rītdienu. Mūsu vīzija ir kļūt par labāko uz klientiem orientēto banku Baltijā,” komentē Nils Melngailis, jaunās bankas Padomes priekšsēdētājs.
“Mēs veidojam gan jaunu zīmolu, gan jaunu banku. Šī ir unikāla iespēja strādāt tā, kā vēlamies mēs paši, apvienojot mūsu profesionālo pieredzi ar īpašu pieeju attiecībās ar klientiem,” tā Erki Rāzuke (Erkki Raasuke), jaunās bankas Valdes priekšsēdētājs. ”Domājot par kvalitātēm un vērtībām, vēlamies, lai jaunās bankas darbības pamatā būtu trīs atslēgas principi: cilvēki pirmajā vietā, kvalitāte it visā un skaidrs fokuss. Tas būs bankas zīmola solījums visām mūsu ietekmes pusēm.”
Jaunās bankas zīmols radīts, cieši sadarbojoties ar Londonā bāzētu, starptautiski atzītu zīmolu konsultāciju aģentūru “FutureBrand”.
“Jaunā zīmola nosaukums “Luminor” apvieno divas mūsu kā zīmola, biznesa un bankas visspēcīgākās iezīmes. Pirmā jaunā nosaukuma vārda daļa izsaka mūsu mērķi – veidot labāku rītdienu. Lumin - ir latīņu izcelsmes vārds, kas nozīmē “gaisma”. Tieši tādi mēs vēlamies būt mūsu klientiem – privātpersonām, uzņēmumiem, sabiedrībai kopumā un valstīm, kurās mēs būsim pārstāvēti un strādāsim – redzama zīme pozitīvām pārmaiņām, norādot ceļu uz labāku nākotni. Bankas nosaukuma otrā daļa “nor” atsaucas uz dziļajām saknēm mūsu mātes organizācijās, Ziemeļvalstu bankās, un plašākā nozīmē – uz valstīm, kurās mēs dzīvojam un strādājam. Luminor ir atvasināta no vārda Ziemeļvalstis. Tās ir valstis, kas dibinājušas vienu no stabilākajām banku sistēmām pasaulē un var lepoties ar augstākajiem standartiem klientu apkalpošanā. Mēs esam apvienojuši šīs kvalitātes vienā vārdā, kas savā veidā būs kā pavadonis mūsu klientiem un kolēģiem, atgādinot, ko mēs pārstāvam un kāpēc,” tā Fredijs Bavejstoks (Freddie Baveystock), Vecākais stratēģiskais direktors, FutureBrand.
Banku apvienošanās ir atkarīga no regulatoru pieņemtajiem lēmumiem un nosacījumiem. Plānots, ka apvienošanās darījums varētu notikt 2017. gada otrajā ceturksnī. Līdz brīdim, kad tiks saņemti visi nepieciešamie apstiprinājumi un lēmumi, bankas turpinās strādāt kā neatkarīgi un savstarpēji konkurējoši uzņēmumi.
Līdz apvienošanās darījuma brīdim abas bankas turpina darbu ar esošajiem zīmoliem; jaunais zīmols pēc apvienošanās tiks ieviests pakāpeniski.
Papildu informācijai:
Lelde Sāre – Jansone
P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības
Tālr. 28606399
E-pasts: lelde.sare-jansone@prae.lv