Ņemot vērā klientu interesi un veiksmīgi prezentēto Attālināto konsultāciju risinājumu, Nordea banka ar šodienu atklāj Attālināto konsultāciju centrus visās Baltijas valstīs. Jaunie Attālināto konsultāciju centri sniegs iespēju klientiem līdz šim tikai klātienē pieejamos finanšu pakalpojumus saņemt arī attālināti.

Attālināto konsultāciju centrs būs pieejams darba dienās no plkst. 09:00 - 20:00, sniedzot klientiem iespēju saņemt bankas pakalpojumus ārpus ierastā darba laika. Proti, tikšanās ar bankas konsultantiem tagad būs iespējamas arī, atrodoties klienta birojā, mājās vai ārpus telpām.


“Veiksmīgai biznesa attīstībai ir ļoti svarīgi klientiem piedāvāt ērtus un mūsdienīgus bankas ikdienas pakalpojumus. Mēs redzam, ka Nordea banka turpina sniegt klientiem lielisku pieredzi un piedāvāt inovatīvus pakalpojumu risinājumus. Esmu īpaši gandarīta, ka pirmās klientu atsauksmes, izmantojot Attālināto konsultāciju,ir ļoti pozitīvas. Tiek prognozēts, ka divu gadu laikā ceturtā daļa klientu konsultāciju notiks attālināti,” saka Inga Skisaker, Nordea Baltijas organizācijas vadītāja.

“Attālināto konsultāciju centru var salīdzināt ar “biroju bez papīra patēriņa”. Tas klientiem ļauj tiešsaistē ar bankas konsultanta starpniecību veikt visdažādākās bankas operācijas. Lai uzsāktu pakalpojuma lietošanu, nepieciešami tikai bankas lietotāja identifikācijas dati un drošs interneta pieslēgums. Attālināto konsultāciju centrā iespējams veikt ne tikai ierastās finanšu operācijas, bet arī saņemt padziļinātas konsultācijas par citiem bankas pakalpojumiem, piemēram, uzkrājumiem, ieguldījumiem vai hipotekāro kredītu. Izmantojot virtuālo parakstu Nordea Internetbankā, Attālināto konsultāciju centrā, klientam ir iespēja noslēgt visdažādākos līgumus. Protams, atbilstoši klienta vēlmēm, līgumu var parakstīt arī klātienē, bankas filiālē.”

Klientiem attālināto konsultāciju ir iespējams arī rezervēt iepriekš, zvanot Nordea Kontaktu centram pa tālruni 67 096 096.

Tāpat Nordea Zelta klientiem ir iespēja pieteikt tikšanos ar savu personīgo finanšu konsultantu. Apstiprinājumu un informāciju par konsultāciju šajā gadījumā klients saņem Internetbankā.Lai pārliecinātos par visu dalībnieku identitāti un drošību, pirms attālināto konsultāciju pakalpojuma izmantošanas klientam nepieciešams autorizēties Nordea Internetbankā.

Papildu informācija pieejama Nordea mājaslapā www.nordea.lv/attalinata-konsultacija


Papildu informācija:

Signe Lonerte, Nordea bankas Komunikācijas departamenta vadītāja Baltijas valstīs, tālr.:67 005 469, signe.lonerte@nordea.com