Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Turpinot atbalstīt jauno un topošo uzņēmēju centienus uzņēmējdarbībā, Nordea biznesa skola “No idejas līdz investoram” uzsāks jauno mācību sezonu. Jau septīto gadu vairāk nekā 50 dzīvotspējīgāko biznesa ideju autori un motivētākie jaunie uzņēmēji sešus mēnešus bez maksas apgūs vērtīgas zināšanas, saņems praktiskus padomus un apmainīsies pieredzēm ar vadošajiem nozaru ekspertiem un uzņēmējiem. Mācību programmas noslēgumā veiksmīgākās biznesa idejas tiks prezentētas potenciālajiem investoriem. Pieteikšanās programmai līdz šā gada 28. oktobrim www.nordea.lv/biznesaskola.
“Nordea biznesa skola ir sevi pierādījusi un sabiedrībā atzinību guvusi atbalsta programma jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem. Programmas filosofija – “sniegt jaunajiem uzņēmējiem makšķeri nevis zivi” – sevi turpina attaisnot. Ik gadu pārliecināmies, ka nereti būtiskāk par finansiālo aspektu, uzsākot biznesu, jaunajam uzņēmējam ir saņemt nepieciešamo atbalstu no līdzīgi domājošiem, apgūt trūkstošās prasmes un iemaņas, kā arī iegūt vērtīgus kontaktus,” tā Nordea biznesa skolas vadītāja un Nordea bankas Komunikācijas departamenta vadītāja Baltijas valstīs Signe Lonerte. “Sešu gadu laikā programmai saņemti vairāk nekā 3700 biznesa ideju pieteikumu, aptuveni 400 jaunie uzņēmēji piedalījušies mācībās, savukārt trešā daļa prezentējusi savas biznesa idejas publiski un veiksmīgi turpina attīstīt uzņēmējdarbību.”
Nordea biznesa skolas “No idejas līdz investoram” absolventi nereti atzīst, ka Nordea biznesa skolas laikā ir guvuši ticību saviem spēkiem un sapratuši, kādus soļus nepieciešams spert, lai praksē īstenotu iecerēto. Aizvadītās Nordea biznesa skolas sezonas absolvents un biznesa idejas “HackMotion” autors Jānis Linde atzīst: “Nordea biznesa skolas laikā spēru ļoti būtisku soli – pametu algotu darbu, lai pilnībā varētu pievērsties savas biznesa idejas attīstībai. Šķiet, ka Nordea biznesa skola bija straujākais zināšanu ieguves un izaugsmes laiks pēdējo 25 gadu laikā. Tā ir lieliska vieta, kur nodibināt jaunus kontaktus, būt starp līdzīgi domājošiem, uzzināt par finansējuma iespējām, sastapt investorus un, protams, iegūt vērtīgas zināšanas.”
Nordea biznesa skola arī šogad sadarbībā ar izcilākajiem nozaru ekspertiem Latvijā, vadošajām mācību un konsultāciju kompānijām un pieredzējušiem uzņēmējiem pusgadu bez maksas sniegs jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem pilnu uzņēmējdarbības mācību ciklu. Programma ietver zināšanu un pieredzes apmaiņu, sākot no biznesa plāna izstrādes, tirgus izpētes, komandas veidošanas pamatprincipiem un pārdošanas kanālu identificēšanas līdz finanšu plūsmas plānošanas, pārdošanas un eksporta, mārketinga un zīmola vadības konsultācijām, kā arī programmas noslēgumā – „randiņam ar investoru”. Programmas laikā ikviens tās dalībnieks saņems papildu mentoringa un koučinga konsultācijas, kā arī tiks veicināta pieredzes apmaiņa ar Nordea biznesa skolas absolventiem jeb Alumni.
Programmai pieteikties var ikviens interesents, jaunais vai topošais uzņēmējs ar dzīvotspējīgu ideju un vēlams iepriekšēju pieredzi uzņēmējdarbībā un/vai izvēlētajā nozarē līdz šā gada 28. oktobrim www.nordea.lv/biznesaskola.
Līdz šim Nordea biznesa skolā piedalījušies tādi Latvijā atpazīstami zīmoli kā kafijas ražotne "Andrito Kafijas Grauzdētava”, dizaina mēbeles bērniem „KUKUU”, dizaina trauki “Vaidava Ceramics”, īpašs iepakojums ēdiena uzglabāšanai “Bee In”, apģērbu zīmols „PAIYA”, aksesuārs velosipēdistiem „Velo sock”, dekoratīvā betona dizaina produkti „Zefīrs”, Latvijā ražotie brokastu musli maisījumi „Musli Graci”, programmēšanas pulciņš sākumskolēniem “Learn IT”, dizaina sporta apģērba zīmols “MUTA”, daudzfunkcionālā dizaina mēbele „DUSIS”, „GIGI BLOKS” rotaļu kluči u.c.
Nordea biznesa skolas partneri: Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls, Rīgas ekonomikas augstskolas Mentoru klubs, uzņēmējdarbības atbalsta biedrība „Līdere” un uzņēmēja Aiva Vīksna, koučinga eksperti, inovāciju un zināšanu biedrība „ZINIS”, personāla apmācību uzņēmumi „Triviums Apmācība”, „Fontes Vadības konsultācijas”, Latvijas Iepakojuma asociācija, SIA “Fristads Kansas Production”, loģistikas speciāliste un zīmola „Gludināmais koks” vadītāja Ilze Baumane, intelektuālā īpašuma aizsardzības konsultāciju uzņēmums „TriaRobit”, uzņēmējs un izmaksu ieguvumu analīzes eksperts Normunds Čiževskis un uzņēmums „Bizpro”, eksporta konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums „GatewayBaltic”, grāmatvedības pakalpojumu uzņēmums „NUMERI” un personāla atlases uzņēmums „CV-Online Latvia”, konsultāciju kompānija „Demarsch”, lietišķās informācijas dienests „LID”, „Jauno uzņēmēju centrs”, finanšu kompānija „Capitalia”, radošā reklāmas aģentūra „DDB”, loģistikas eksperts Uldis Piekuss un Biznesa efektivitātes asociācija, Latvijas attīstības finanšu institūcija „Altum”, franšīzes konsultāciju uzņēmums „Francity”, vadības pakalpojumu un konsultāciju uzņēmums "MM Studija".