Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Trešdien, 15.jūnijā, noslēgsies Nordea biznesa skolas „No idejas līdz investoram” sestā mācību sezona. 30 drosmīgāko un radošāko biznesa ideju autori un jaunie uzņēmēji prezentēs savas biznesa idejas plašākai sabiedrībai. Biznesa ideju prezentācijās aicināts piedalīties ikviens interesents 15. jūnijā, pulksten 18:00 – 21:00, Koka ēku renovācijas centrā "Koka Rīga".
Jau sesto gadu jaunie un topošie uzņēmēji deviņus mēnešus bez maksas ieguva vērtīgas zināšanas, praktiskus padomus un pieredzi no vadošajām mācību kompānijām, nozaru ekspertiem un uzņēmējiem. Izvērtējot vairāk nekā 200 saņemtos biznesa ideju pieteikumus, 60 dzīvotspējīgāko ideju autori piedalījās mācībās, no kuriem puse prezentēs savas biznesa idejas, tiekoties arī ar potenciālajiem investoriem.
Šīs sezonas Nordea biznesa skolas dalībniece Ieva Sulutaura, bišu vaska un kokvilnas auduma iepakojuma ēdiena uzglabāšanai “Bee in” idejas autore, atzīst, ka Nordea biznesa skolā pavadītais laiks bijis vērtīgs un zināšanām bagāts. “Nordea biznesa skola ir sniegusi ļoti lielu atbalstu, palīdzot rast atbildes uz jautājumiem, kas radušies biznesa veidošanas procesā. Noderīgas lekcijas un iedvesmojoši lektori palīdzēja noticēt idejai un turpināt iesākto,” tā Ieva Sulutaura. Savukārt interneta platformas ”Piedarbs” idejas autore Lilija Apine atzīst, ka Nordea biznesa skolas laikā ir mainījies priekšstats par biznesa vidi un nepieciešamajiem priekšnosacījumiem, lai kļūtu par uzņēmēju, iegūstot nešaubīgu pārliecību, ka viņa spēj attīstīt uzņēmējdarbību, sniedzot ieguldījumu sabiedrības labklājībā.
Pērn Nordea biznesa skolas veiktajā aptaujā 59% jauno uzņēmēju norādījuši, ka personīgais bizness ir galvenais ienākumu avots.
Aptaujājot vairāk nekā 100 Nordea biznesa skolas pēdējo mācību sezonu dalībniekus, kuri ar dažādām sekmēm izmēģinājuši savus spēkus uzņēmējdarbībā, 66% norādījuši, ka pēc programmas absolvēšanas turpina attīstīt uzņēmējdarbību. Savukārt aptuveni 40% izdevies piesaistīt arī finansējumu – atbalstu no privātajiem investoriem (29%), piedaloties biznesa inkubatoru programmās (10%) vai izmantojot citus alternatīvā finansējuma ieguves veidus.
Par Nordea biznesa skolu
Nordea biznesa skola sadarbībā ar izcilākajiem nozaru ekspertiem Latvijā, vadošajām mācību un konsultāciju kompānijām un pieredzējušiem uzņēmējiem, pus gadu bez maksas sniedz jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem pilnu uzņēmējdarbības mācību ciklu, kas strukturēts atbilstoši biznesa modelēšanas „audekla” (Business Model Canvas) principiem. Programma ietver zināšanu un pieredzes apmaiņu, sākot no biznesa plāna izstrādes, tirgus izpētes, komandas veidošanas pamatprincipiem un pārdošanas kanālu identificēšanas līdz finanšu plūsmas plānošanas, pārdošanas un eksporta, mārketinga un zīmola vadības konsultācijām, kā arī programmas noslēgumā - „randiņam ar investoru”. Programmas laikā ikviens tās dalībnieks saņem papildu mentoringa un koučinga konsultācijas, kā arī tiek veicināta pieredzes apmaiņa ar Nordea biznesa skolas absolventiem jeb Alumni.
Nordea biznesa skolas partneri: Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls, Stokholmas Ekonomikas augstskola Rīgā, Rīgas ekonomikas augstskolas Mentoru klubs, uzņēmējdarbības atbalsta biedrība „Līdere” un uzņēmēja Aiva Vīksna, pārdošanas un mārketinga eksperts Kārlis Apkalns, koučinga eksperti Lāsma Novika un Laura Kuršīte, inovāciju un zināšanu biedrība „ZINIS”, personāla apmācību uzņēmumi „Triviums Apmācība”, „Fontes Vadības konsultācijas”, Latvijas Iepakojuma asociācija, Latvijas start-up uzņēmums „Fabula”, „Kwintet production”, loģistikas speciāliste un zīmola „Gludināmais koks” vadītāja Ilze Baumane, intelektuālā īpašuma aizsardzības konsultāciju uzņēmums „TriaRobit”, uzņēmējs un izmaksu ieguvumu analīzes eksperts Normunds Čiževskis un uzņēmums „Bizpro”, eksporta konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums „GatewayBaltic”, grāmatvedības pakalpojumu uzņēmums „NUMERI”, zvērinātu advokātu birojs „Markvarte Lexchange” un personāla atlases uzņēmums „CV-Online Latvia”, konsultāciju kompānija „Demarsch”, lietišķās informācijas dienests „LID”, „Jauno uzņēmēju centrs”, finanšu kompānija „Capitalia”, radošā reklāmas aģentūra „DDB”, loģistikas eksperts Uldis Piekuss un Biznesa efektivitātes asociācija, Latvijas attīstības finanšu institūcija „Altum”, franšīzes konsultāciju uzņēmums „Francity”.