Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Atsevišķi Nordea klienti saņēmuši krāpnieciska satura e-pastus it kā bankas vārdā, kuros aicināti izmantot bankas internetbanku. Banka šobrīd pārbauda šos gadījumus un aicina klientus nekādā gadījumā nereaģēt uz šādām viltus vēstulēm, par šādiem saņemtiem ziņojumiem nekavējoties informējot banku.
Nordea ir svarīgi, lai ikviens klients vienmēr justos drošs par savām finansēm, veicot klātienes un attālinātos maksājumus. Lai pasargātu klientus no datu zādzības, banka aicina ņemt vērā:
- internetbankas parole;
- kodu kartes vai kalkulatora pilnie numuri;
- kartes numurs;
- kartes derīguma termiņš;
- PIN kods;
- kā arī CVV2 kods jeb trīsciparu kods, kas atrodas kartes aizmugurē baltā
laukumā, blakus parakstam.
Gadījumos, kad informācija tomēr tikusi nodota vai klientam ir aizdomas, ka tā personīgā informācija (maksājumu kartes dati, internetbankas kodu karte vai parole) ir nonākusi citu personu rīcībā – aicinām nekavējoties sazināties ar Nordea un bloķēt pieeju kontiem.
Vairāk par e-drošību aicinām uzzināt saitē www.nordea.lv/edrosiba
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar Nordea Kontaktu centru, zvanot 67 096 096 vai rakstot info@nordea.lv.