Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Šī gada sākumā Nordea klienti tika iepazīstināti ar jaunu mobilo bankas pakalpojumu lietotni, kas piedāvā vēl ērtākus un uzticamākus bankas pakalpojumus atjaunotā, mūsdienīgā dizainā. No šodienas lietotni papildina ilgi gaidītā bezmaksas automātisko paziņojumu funkcija privātpersonām.
Jaunā automātisko paziņojumu iespēja ļauj klientiem, kuri lieto Nordea mobilo lietotni, saņemt viedtālruņos bezmaksas paziņojumus gan par aktivitātēm savā Nordea kontā/-os, gan brīdinājumus un informāciju par bankas piedāvājumiem. Klienti jebkurā laikā var viegli aktivizēt vai atslēgt paziņojumu saņemšanu, ieejot lietotnes sadaļā “Uzstādījumi”.
“Aktuālākā tiešsaistes aptauja* uzrāda, ka 62% lietotāju Baltijā uzskata par svarīgu iespēju mobilajā lietotnē saņemt automātiskos paziņojumus par ienākošajiem un izejošajiem maksājumiem. Līdz ar to, man ir liels prieks šodien klientiem piedāvāt unikālo bezmaksas jauno pakalpojumu, kas ir viens no Nordea mobilās lietotnes stūrakmeņiem. Apmaksāti rēķini, apstrādāti maksājumi vai saņemta alga – mūsu klienti turpmāk var iegūt vēl lielāku kontroli pār savām finansēm,” saka Jānis Paksis, Digitālo bankas produktu pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Baltijas valstīs.
Automātiskie paziņojumi iekļauj:
Kā aktivizēt automātiskos paziņojumus?
Vispirms nepieciešams lejupielādēt mobilās lietotnes jaunāko versiju Apple App Store vai Google Play lietotņu veikalos.
Tālāk, lai aktivizētu automātiskos paziņojumus, jāatver sadaļu “Uzstādījumi” un jāizvēlas automātisko paziņojumu iespēja. Kad funkcija aktivizēta, klients var izvēlēties, kādus paziņojumus vēlas saņemt savā viedtālrunī. Paziņojumu funkcija ir pieejama iPhone un Android viedtālruņu lietotājiem, kuri ir uzstādījuši un lieto Nordea mobilo bankas pakalpojumu lietotni.
Svarīgi atcerēties, ka pavisam drīz, sākot jau no 1. aprīļa, mobilā bankas pakalpojumu lietotne darbosies tikai tiem klientiem, kuri lietos jaunos autentifikācijas rīkus – Nordea kodu lietotni un jauno Kodu kalkulatoru.
* Interneta aptauju rīkoja SIA "Omnicom Media Group", izmantojot "European Society for Opinion and Market Research" (ESOMAR) standartus. Aptauja notika 2017. gada februārī, iegūstot 2126 respondentu atbildes visās Baltijas valstīs vecuma grupā 18-65.
Papildu informācija:
Edgars Žilde, Nordea bankas Latvijā Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com