Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Vakar, 23. februārī, tehnoloģiju platformas "BiSMART" meistarklasē “Efektīvas vadības instrumenti” Nordea Online komanda visas dienas garumā klātesošos iepazīstināja ar attālināto jeb Online konsultāciju risinājumu, kas gada laikā uzrādījis teicamus rezultātus, gan privātpersonu, gan korporatīvo klientu apkalpošanā.
Pasākuma laikā uzņēmumu pārstāvjiem un nozares ekspertiem bija iespēja īpašā mājas noskaņās veidotā Nordea stendā atklāt un uzzināt vairāk par Online konsultāciju priekšrocībām, tās praktiski izmēģinot zinošu bankas konsultantu vadībā. Interaktīvā stenda aktivitāte bija izdevies risinājums – meistarklases dalībnieki ar interesi un panākumiem izmēģināja attālināto bankas risinājumu latviešu, krievu un angļu valodā.
"Klienti nesaista sevi ar vienu konkrētu atrašanās vietu, tādēļ mūsdienās nepieciešami daudz elastīgāki risinājumi pakalpojumu saņemšanai attālināti, arī ārpus darba laika. Mēs to apzināmies, tāpēc jau šodien pirmie Baltijā piedāvājam unikālu un uz attīstību vērstu nākotnes pakalpojumu, kuru augsti novērtē mūsu klienti – gan privātpersonas, gan uzņēmumi", komentē Nordea bankas Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs Anna Fišere-Kaļķe, kura meistarklases tēmu blokā "Pārdošana" attālināti prezentēja Online konsultācijas, izmantojot īpašu video risinājumu.
Nordea Online konsultāciju popularitāte un augstais novērtējums apstiprina gan klientu paradumu maiņu, gan attālinātā risinājuma priekšrocības. Šobrīd Baltijā jau katrs trešais klients izvēlas saņemt bankas konsultācijas attālināti – 92 % klientu ar saņemto servisu ir bijuši apmierināti, bet 98 % to ieteiktu arī citiem, savukārt 68 % klientu to uzskata par viegli lietojamu risinājumu. Aizvadītā gada janvārī Baltijā Online konsultācijas izmantoja tikai 2 % privātpersonu, bet jau decembrī tie bija 32 %. Savukārt uzņēmumiem Baltijā aizvadītā gada septembrī tika sniegtas 42 Online konsultācijas, bet šī gada janvārī jau 126.
Meistarklases laikā prezentācijas par mārketinga, biznesa stratēģijas un digitālā laikmeta iespējām sniedza gan pašmāju, gan ārzemju veiksmīgu uzņēmumu vadītāji. Meistarklases noslēgumā dalībnieki diskusiju blokā varēja pārrunāt nozares aktualitātes un iespējas jaunu ideju radīšanā.
“BiSMART” platforma apvieno progresīvākos, veiksmīgākos un atvērtākos uzņēmumus, kas ir saistīti ar biznesa tehnoloģiju pakalpojumiem un ir plaši pazīstami gan Latvijā, gan pasaulē.