Sekojot līdzi jaunākajām tirgus tendencēm un domājot par modernu produktu un pakalpojumu pieejamību, Nordea banka Latvijā un Baltijas valstīs klientiem sāk piedāvāt inovatīvu un ērtu norēķinu līdzekli – bezkontakta maksājuma karti “Nordea Debit”.

“Nordea Debit” ir mūsdienīga karte ar bezkontakta maksājuma iespēju, klientam ļaujot norēķināties par precēm un pakalpojumiem līdz 10 eiro, neievietojot karti un neievadot PIN kodu POS terminālī. Tāpat banka jaunās kartes lietotājiem piedāvā pirkumu apdrošināšanu, sniedzot lielāku drošību pirkumiem tiešsaistē.

“Saskaroties ar bankas produktiem vai pakalpojumiem, klientu apmierinātību definē ērtība un efektivitāte. Tāpēc mūsdienīgiem un inovatīviem risinājumiem, kā arī nepārtrauktam darbam pie digitālo pakalpojumu ieviešanas, ir liela nozīme, strādājot pie klientu pieredzes uzlabošanas. Vēlos pateikties visiem, kuri piedalījās jaunās paaudzes “Nordea Debit” maksājumu kartes izstrādes procesā,” tā Laura Poča-Rozenblūma, Nordea Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja.

Nordea klienti var pasūtīt jauno bezkontakta karti jau šodien. Tuvojoties esošās “Nordea Maestro” kartes derīguma termiņa beigām, nepieciešams paziņot bankai, vai klients vēlas lietot esošo “Nordea Maestro” karti vai jauno “Nordea Debit”.

Kartes priekšrocības:

  • Pirkumiem līdz 10 eiro iespējams izmantot bezkontakta maksājuma funkciju, neievietojot karti un neievadot PIN kodu POS terminālī;
  • Klientiem pieejama bezmaksas apdrošināšana pirkumiem virs 100 eiro. 
  • Iespēja veikt pirkumus internetā un tirdzniecības vietās ar MasterCard simboliku Latvijā un visā pasaulē;
  • Iespēja veikt pirkumus vietās, kur pārdevējs nevar sazināties ar banku – lidmašīnas, kuģi;
  • Iespēja izņemt skaidru naudu bez komisijas maksas Nordea bankomātos visā Baltijā, Zviedrijā, Somijā, Dānijā, Norvēģijā un Krievijā, kā arī bankas “Citadele” bankomātos visā Latvijā.