Nordea klienti, veicot mobilās lietotnes atjaunošanu, tagad var izmantot divas jaunas priekšrocības – autentifikācijas metodes un klienta numura automātisku saglabāšanu nākamajām pieslēgšanās reizēm.

 

Šī gada janvārī Nordea sāka piedāvāt jaunu mobilo bankas pakalpojumu lietotni, bet jau martā to papildināja ar bezmaksas automātisko paziņojumu funkciju privātpersonām. Pēc pēdējā atjauninājuma mobilā lietotne atceras lietotājam ērtāko pieslēgšanās metodi, kā arī 7-ciparu klienta numuru, lai tas no jauna nav jāievada, katru reizi autentificējoties lietotnē. Savukārt Nordea Rīki sadaļas izvēlnē tagad pieejama informācija par Nordea Karšu Atlaižu Programmu un saites uz jauno Pieteikumu Portālu. Paralēli jauno funkciju ieviešanai, mobilajā lietotnē ir veikti dažādi tehniska rakstura un lietojamības uzlabojumi.

Nordea nesen veiktās tiešsaistes aptaujas rezultāti rāda, ka jau 34 % lietotāju Baltijas valstīs (Latvijā 27 %, Igaunijā 42 %, Lietuvā 33 %) izmanto mobilās bankas lietotnes kā alternatīvu klientu apkalpošanas centriem un 54 % (Latvijā 49 %, Igaunijā 55 %, Lietuvā 58 %) izmanto lietotnes kā alternatīvu internetbankām.

“Dati skaidri parāda izmaiņas banku pakalpojumu izmantošanā, no tradicionālas pieejas pārejot uz mobiliem risinājumiem – arī Nordea mobilās lietotnes lejupielāžu skaits gada laikā pieaudzis par 53 %. Man ir liels prieks, ka varam īstenot klientu vēlmes un veiksmīgi noslēgt vēl vienu posmu mobilās lietotnes attīstībā,” tā Jānis Paksis, Digitālo bankas produktu pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Baltijas valstīs.

Nordea mobilās bankas lietotne ir pieejama kā bezmaksas atjauninājums Apple App Store un Google Play lietotņu veikalos. Tā visefektīvāk darbojas ar jaunākās paaudzes autentifikācijas rīkiem, proti, Nordea kodu lietotni un jauno Kodu kalkulatoru. Sākot no šī gada 1. aprīļa, šie autentifikācijas līdzekļi ir obligāti Nordea internetbankas, mobilās un telefonbankas klientiem (izņemot eID kartes lietotājiem).


Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com