22.februārī Nordea uzsāks ikgadējo Klientu apmierinātības aptauju, lai visos klientu segmentos noskaidrotu kopējo klientu apmierinātību un servisa pieredzi, izmantojot bankas pakalpojumus. Aptauja vienlaicīgi notiks visās Baltijas valstīs un ilgs 3 līdz 4 nedēļas.

Aptauju veiks starptautiskās tirgus pētījumu kompānijas TNS Group Holdings meitas uzņēmumi: TNS Emor Igaunijā, TNS Latvija Latvijā un TNS LT Lietuvā. Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, dati tiks iegūti, izmantojot aptauju internetā, kuras aizpildīšana aizņems 10 līdz 15 minūtes. Nordea Latvijas klientiem būs iespēja laimēt 30 biļetes uz mūzikas festivālu Positivus.

Jau iepriekš izsakām lielu paldies mūsu klientiem par anketai veltīto laiku. Ceram, ka, izmantojot klientu sniegto atgriezenisko saiti, varēsim  sniegt vislabāko klientu servisu.