Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” Latvijā notiek jau devīto gadu, un šogad kampaņā piedalās arī DNB banka. Kampaņas laikā visu marta mēnesi ikviens iedzīvotājs ir aicināts novērtēt labu klientu apkalpošanu un dalīties savā pozitīvajā pieredzē ar citiem.
Tādēļ aicinām Jūs uzslavēt labu apkalpošanu DNB bankā, izvēloties ērtāko veidu sava viedokļa paušanai:
• interneta vietni, kur, no 1. līdz 31. martam, ir pieejama speciāla uzslavu forma;
• informatīvo tālruni 1188;
• klātienē – DNB filiālēs un apkalpošanas centros visā Latvijā, aizpildot kampaņas anketu.
Augsta servisa kvalitātes nodrošināšana DNB filiālēs un uzņēmumu apkalpošanas centros ir pašsaprotama, jo vienmēr bijusi DNB uzmanības centrā.
Pēc starptautiskās neatkarīgās pētnieciskās kompānijas „EPSI Rating” pētījuma „Baltic Banking 2012”, jau otro gadu pēc kārtas Latvijas komercbanku klienti – gan privātpersonas, gan uzņēmumi – visatzinīgāk vērtē tieši DNB bankas darbu, saglabājot tās līderpozīcijas būtiskākajās klientu apmierinātības un lojalitātes kategorijās.
2012. gadā DNB banka saņēmusi augstāko novērtējumu (75,8) juridisko personu – lielo, vidējo un mazo uzņēmumu – segmentā, kā arī saglabājusi līderpozīcijas un saņēmusi augstāko punktu summu (79,4) privātpersonu apkalpošanas jomā starp visām komercbankām Latvijā.
DNB banka novērtē klientu lojalitāti un pateicas par līdz šim saņemtajiem pozitīvajiem vērtējumiem.
Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” noslēgsies marta beigās, un tās rezultāti tiks apkopoti, ņemot vērā, saņemtās klientu uzslavas, kā arī klientu servisa kvalitatīvo novērtējumu, ko veic klientu servisa uzlabošanas uzņēmums „Dive Latvija”, katra kampaņas dalībnieka uzņēmumā veicot 3 noslēpumainās iepirkšanās vizītes. Kampaņas rezultāti un uzņēmumi, kuri snieguši izcilu klientu servisu, tiks paziņoti aprīlī.