DNB bankas Klientu darījumu centrs, kas klientus apkalpo pa tālruni un internetā, šā gada 1. februārī svin jubileju – jau 10 gadus DNB bankas klientiem serviss ir pieejams 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā!

DNB Klientu darījumu centra vadītājs Normunds Rudzītis stāsta: „DNB bankas Klientu darījumu centrs bija pirmais Latvijas banku sektorā, kas pirms 10 gadiem sāka pilnvērtīgi sniegt pakalpojumus 24 stundas diennaktī, un mums ir unikāla iespēja izvērtēt klientu vajadzību un paradumu maiņu šo gadu laikā. Mūsu klienti augstu novērtē iespēju saņemt atbalstu tieši tajā brīdī, kad tas ir visvairāk nepieciešams, un zīmīgi, ka arvien lielāka daļa klientu vēlas saņemt nepieciešamās finanšu konsultācijas attālināti – pa telefonu, e-pasta veidā un sociālajos tīklos."

„Agrāk klienti biežāk vēlējās sazināties ar banku darba laikā, savukārt pašlaik mūsu klienti vēlas risināt savus finanšu jautājumus mājās, pēc intensīvas darba dienas un vakariņām jau pēc plkst. 20:00 uzsākot aktīvu komunikāciju ar bankas speciālistiem,” uzsver N.Rudzītis.

DNB bankas Klientu darījumu centrā strādā 57 darbinieki, un apkalpoto klientu skaits ir ievērojams – gada laikā tiek apkalpots vairāk nekā ceturtdaļmiljons ienākošo zvanu, nosūtīts pusmiljons īsziņu ar klientiem nepieciešamo informāciju, un atbildes sniegtas uz gandrīz 3 miljoniem e-pastu ar visdažādākajiem jautājumiem par DNB sniegtajiem finanšu produktiem un pakalpojumiem!

„Pēdējo piecu gadu laikā mūsu klientu paradumi būtiski mainās – ja pirms pieciem gadiem 99% klientu, kas vēlējās sazināties ar banku elektroniski, to darīja ar datora palīdzību, tad pašlaik jau 64% klientu izmanto savu mobilo telefonu. Lai sniegtu klientu servisu vēl ātrāk un klientiem ērtāk, DNB banka ir uzsākusi aktīvu klientu servisu 24/7 režīmā arī sociālajā tīklā „Facebook”, un arī nākotnē turpināsim pilnveidot pakalpojumu sniegšanu digitālajā telpā,” turpina Normunds Rudzītis.