Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
5. aprīlī klientiem durvis ver jauna koncepta Luminor klientu apkalpošanas centrs “Tērbata”.
Tajā papildu finanšu konsultācijām, būs iespēja izmantot telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un apmeklēt publiskos pasākumus. Prezentējot jaunās telpas, tika atklāta arī iniciatīva Luminor Collective Mind*, kurai pievienoties aicināti Latvijas uzņēmīgie cilvēki.
“Turpinot Luminor attīstību un digitālos uzlabojumus, esam spēruši nozīmīgus soļus, lai klientu servisu padarītu vēl ērtāk pieejamus. Šogad investējam jaunās IT sistēmās, pārveidojam arī klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, atbilstoši mūsdienu klientu paradumiem un tendencēm. Moderni klientu apkalpošanas centri vairs nekoncentrējas uz ikdienas pakalpojumu sniegšanu, kas kļūst arvien pieejamāki dažādos attālinātos veidos. Kā rāda Luminor klientu paradumi – 85% klientu Baltijā ikdienā bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē. Banka mūsdienās vairs nav tikai finanšu darījumu centrs, bet arī vieta zināšanu, pieredzes un resursu apmaiņai. Tādēļ, līdz ar Baltijā pirmo jaunā koncepta filiāli, šodien atklājam arī Luminor Collective mind – iniciatīvu uzņēmīgajiem. Arī panākumiem biznesā svarīgi ne vien finanšu rādītāji, bet arī dalīšanās ar pieredzi un kopīgu atbilžu meklēšana uz ikdienā svarīgiem jautājumiem,” stāsta Kerli Gabriloviča, Luminor vadītāja Latvijā.
Mūsdienās klientiem, apmeklējot banku, ir svarīgi ne vien saņemt pakalpojumus, bet arī vide – ar atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, kur ērti var satikties ar biznesa partneriem, apmainīties zināšanām un pieredzi, gūt jaunas idejas. Tieši tāda ir Luminor vīzija - apkalpošanas centri klientiem radīs papildu pievienoto vērtību. Līdztekus finanšu konsultācijām, klienti varēs tur strādāt arī individuāli un rīkot tikšanās, lai attīstītu savas idejas vai uzņēmējdarbību.
“Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram “Tērbata”, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī saviem biznesa partneriem. To turpmāk varēs darīt jaunajā “Tērbatas” klientu apkalpošanas centrā. Tajā arī nodrošināta atbilstoša vide, ja nepieciešams kādu brīdi pastrādāt. Piemēram, atbildot uz e-pastiem vai tiešsaistē sazinoties ar biznesa partneriem, izmantojot iespēju pieslēgties bezvadu internetam vai uzlādēt ierīces,” par filiāles “Tērbata” iespējām dalās Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.
Jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrā “Tērbata” klienti varēs:
Luminor Collective Mind* apvieno Latvijas uzņēmīgos cilvēkus
5. aprīlī “Tērbatas” klientu apkalpošanas centrā, plašāka publika tika iepazīstināta arī ar jauno Luminor Collective Mind* iniciatīvu. Tajā aicināti pievienoties Latvijas uzņēmīgie cilvēki, lai kopīgi rastu atbildes uz jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmīgiem cilvēkiem mūsdienās – kur gūt enerģiju, kā attīstīt jaunas iemaņas, kā atgūt kontroli pār savu dzīvi, kā sadzīvot ar nemitīgām pārmaiņām un kas paliks pēc mums.
Uzsākot iniciatīvu, tika veikta aptauja, lai noskaidrotu, vai uzņēmīgos cilvēkus vieno noteikts dzīves ritms un sāktu iezīmēt Latvijas uzņēmīgā cilvēka profilu, kas turpmāk tiks papildināts arī ar citiem raksturojošiem datiem. Pirmie aptaujas rezultāti iezīmē vairākas tendences, piemēram, uzņēmīgajiem bieži brīvdienās jāvelta laiks arī darbam, bet tas netraucē atrast laiku arī sev – 91,9% nosaka konkrētu laiku, kurā nepievēršas darbam.
Luminor ir trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas tirgū ar 1,1 miljonu klientu, kā arī 16% tirgus daļu noguldījumos un aptuveni 22% – kreditēšanā. Luminor pašu kapitāls ir 1,8 miljardi EUR un pirmā līmeņa pamata kapitāla rādītājs (CET1) ir 18%. Luminor vīzija ir kļūt par vislabāko finanšu ekosistēmu saviem klientiem.
Papildu informācija: Inese Kronberga