11. martā Valmierā klientiem durvis ver renovētais Luminor klientu apkalpošanas centrs, kas īpaši pielāgots ikdienas finanšu pakalpojumu saņemšanai. Tajā papildu pašapkalpošanās zonai, kur būs pieejams gan bankomāts, gan internetbanka, būs arī pieejamas ierastās finanšu konsultācijas, ikdienas bankas pakalpojumi, telpas klātienes un attālinātām konsultācijām, kā arī ar laiku būs nodrošināta iespēja organizēt savas biznesa tikšanās vai izmantot telpas individuālam darbam.

“Turpinot bankas attīstību un digitālos uzlabojumus, esam spēruši nozīmīgus soļus, lai mūsu klientu apkalpošanas servisu padarītu pieejamāku. Banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties - arvien vairāk mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Jaunais koncepts Luminor klientu apkalpošanas centros tiek ieviests ar mērķi sniegt klientiem iespēju saņemt bankas pakalpojumus sev ērtā formā – gan digitālā vidē, gan klātienē,” par klientu apkalpošanas centru transformāciju stāsta Artis Zeiļa, Luminor klientu apkalpošanas centra “Valmiera” vadītājs.
 
Klientu apkalpošanas centrs “Valmiera” pielāgots, lai ikviens klients varētu patstāvīgi veikt pamata finanšu darbības, savukārt mūsdienīgi renovētajās klientu apkalpošanas telpās varēs saņemt padziļinātas konsultācijas un citu nepieciešamo atbalstu. Mūsdienās klientiem, apmeklējot banku, ir svarīgi ne vien saņemt pakalpojumus, bet arī vide – ar atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, kur ērti var satikties arī ar biznesa partneriem, apmainīties zināšanām un pieredzi, gūt jaunas idejas. Tieši tāds ir Luminor redzējums - apkalpošanas centros līdztekus finanšu konsultācijām klientiem tiek sniegta arī papildu pievienotā vērtība.
 
“Renovētajā Luminor klientu apkalpošanas centrā būs iespēja gan saņemt ikdienas bankas pakalpojumus, gan konsultācijas ar bankas speciālistiem. Vienlaikus saprotam, ka ir svarīga ērta un ātra pieeja ikdienas pakalpojumiem, kas arī turpmāk tiks nodrošināti labākajā kvalitātē. Te būs arī ērti pieejams gan iemaksas un izmaksas bankomāts, gan internetbanka,” skaidro tā vadītājs Artis Zeiļa.
 
Luminor Klientu apkalpošanas centrā “Valmiera”, kas atrodas Rīgas ielā 13, klienti varēs:

  • ērti piekļūt Luminor internetbankai;
  • izņemt/ iemaksāt skaidru naudu bankomātā;
  • saņemt profesionālas finanšu konsultācijas;
  • organizēt biznesa tikšanās;
  • apmeklēt Luminor pasākumus.

Par Luminor. Luminor ir trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs ar aptuveni 940 tūkstošiem klientu, 2500 darbiniekiem un 16,6% tirgus daļu noguldījumos un 18,7% tirgus daļu kreditēšanā 2019. gada ceturtā ceturkšņa beigās. Luminor pašu kapitāls veido 1,6 miljardus eiro, pirmā līmeņa pamata kapitāla rādītājam (CET1) sasniedzot 19,7%.

Papildu informācija: Inese Kronberga