Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Šodien, 14. janvārī, durvis ver jauns Luminor bankas klientu apkalpošanas centrs Mārupe. Tas atradīsies biznesa kompleksā Business Garden (Malduguņu ielā 2). Apkalpošana klātienē pieejama tikai ar iepriekšēju pierakstu.
Jaunatklātās Luminor bankas klientu apkalpošanas centra telpas, kas ir pielāgotas un ērti pieejamas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem, atrodas mūsdienīgā un nesen atklātā biznesa kompleksā.
“Lai gan šobrīd vairums bankas pakalpojumu pieejami digitālajā vidē, tie joprojām ir primāras nepieciešamības pakalpojums, tāpēc priecājamies par iespēju klientu ērtībām atvērt jaunu apkalpošanas centru Mārupē. Tas uzlabos iespējas saņemt konsultācijas tuvāk mājām gan šī novada klientiem, gan apmeklētājiem no Pārdaugavas, Jūrmalas un Kurzemes puses. Vienlaikus ārkārtējās situācijas laikā aicinām mūsu klientus pēc iespējas izmantot bankas pakalpojumus attālināti un klātienē vērsties gadījumos, ja pakalpojumu citādi nav iespējams saņemt, piemēram, ja nepieciešama internetbankas atjaunošana vai citās neatliekamās situācijās,” aicina Kristīne Dērica, Luminor klientu apkalpošanas vadītāja.
Luminor bankas klientiem ir pieejamas attālinātas video konsultācijas, telefonkonsultācijas, kā arī ir iespējams sazināties ar klientu konsultantiem rakstiski epastā, sociālajos tīklos un internetbankā. Šobrīd ne tikai privātpersonām, bet arī uzņēmumiem ir iespēja atvērt norēķinu kontu attālināti no jebkuras vietas pasaulē.
Jaunatklātajā Luminor klientu apkalpošanas centrā Mārupe pieejamas pašapkalpošanās zonas un bankomāts ar iemaksas un izmaksas funkciju, kas ir pieejams arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslos.
Klientu apkalpošanas centra Mārupe darba laiks: darba dienās no plkst. 9.00-18.00. Konsultācijas klātienē pieejamas tikai ar iepriekšēju pierakstu, ko iespējams veikt zvanot pa tālruni +371 67 17 1880.