Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Reaģējot uz ārkārtas situāciju valstī, Luminor banka Latvijā ieviesusi iespēju apmaksāt rēķinus pa tālruni. Ja klientam nav kodu kalkulators, Smart-ID vai internetbanka, tad, zvanot no tālruņa numura, kas bankā reģistrēts kā klienta kontakttālrunis, varēs apmaksāt rēķinus, kuru summa nepārsniedz 300 eiro.
“Laikā, kad visi tiek aicināti iespēju robežās neapmeklēt publiskas vietas, klientiem, kuri nelieto vai nevar piekļūt internetbankai, var būt grūtības veikt svarīgākos ikmēneša maksājumus. Tāpēc piedāvājam saviem klientiem, kas iepriekš maksājumus veica klientu apkalpošanas centros klātienē, tagad apmaksāt rēķinus pa tālruni. Šis pakalpojums būs pieejams, lai atvieglotu autentifikācijas procesu izņēmuma gadījumos, piemēram, ja klientam nav vai nestrādā kodu kalkulators un viņš nevar piekļūt internetbankai. Paredzam, ka visvairāk šis pakalpojums noderēs senioriem un tiem, kas neizmanto internetbanku,” saka Normunds Rudzītis, Luminor Privātpersonu segmenta vadītājs.
Telefoniski būs iespējams apmaksāt komunālo maksājumu rēķinus – tie var būt mājokļa apsaimniekošanas, ūdens, elektrības, televīzijas, mobilo sakaru vai citi rēķini pakalpojumu sniedzējam, kam iepriekš šādi maksājumi regulāri veikti. Turklāt jāņem vērā, ka telefoniski varēs apmaksāt rēķinus, kuru summa nepārsniedz 300 eiro.
Pieteikt rēķinu apmaksu varēs, zvanot uz Luminor klientu apkalpošanas tālruni +371 6717 1880. Zvana laikā bankas darbinieks pārliecināsies, ka zvanītājs tiešām ir konkrētais bankas klients
Lai varētu izmantot iespēju apmaksāt rēķinus telefoniski, ir svarīgi, lai bankai būtu norādīti precīzi un aktuāli klienta dati.
Papildu informācija: Inese Kronberga