Pagājušajā gadā pēc tehnoloģiskās atdalīšanās no bijušajām mātes bankām un klientu datu pārcelšanas uz vienotu platformu, bijušās Nordea bankas Latvijas filiāles klientiem mainījās kontu numuri.

Lai arī Luminor banka savlaicīgi un vairākkārtīgi sniedza klientiem informāciju par jaunajiem kontu numuriem viņu izvēlētajos komunikācijas kanālos, joprojām ir klienti, kas turpina izmantot vecos bankas kontu numurus. 

No šī gada 8. februāra klientiem vairs nav iespējams saņemt maksājumus uz vēsturiskajiem Nordea bankas Latvijas filiāles konta numuriem, kas satur burtus NDEA. Tas nozīmē, ka maksājumi, kas veikti uz vecajiem konta numuriem, tiek automātiski atgriezti sūtītājam.

Diemžēl daļa kontu lietotāju līdz šim brīdim par jauno konta numuru nav informējuši trešās puses, no kurām tiek saņemti maksājumi – piemēram, VSAA, kas veic pensiju un pabalstu izmaksas.

Šobrīd VSAA par savu jauno konta numuru nav informējuši aptuveni 4000 klientu, lai nodrošinātu sev iespēju savlaicīgi saņemt pabalstu un pensiju, tai skaitā pandēmijas laikā apstiprināto 500 eiro vienreizējo pabalstu par katru bērnu.

Tāpēc Luminor atkārtoti aicina bijušās Nordea bankas Latvijas filiāles klientus nekavējoties informēt VSAA par savu jauno konta numuru, uz kuru iedzīvotāji vēlas saņemt savu pabalstu vai pensiju. Tāpat banka lūdz sabiedrības palīdzību – atgādināt saviem tuviniekiem, lai tie informē VSAA un nepaliek bez pabalstiem un pensijām.

Luminor plāno atkārtoti sazināties ar klientiem, kuri turpina izmantot veco konta numuru. 

Kontekstam:
Pēdējais klientu datu pārcelšanas posms notika 2020. gada jūlijā, savu klientu interesēs banka vairākkārt ir pagarinājusi pārejas periodu veco kontu numuru izmantošanai. Papildu atkārtotiem atgādinājumiem un klientiem sniegtajai informācijai, banka vairākus mēnešus veica automātiskus naudas pārskaitījumus no vecajiem uz jaunajiem kontiem.
Tomēr pārejas posms noslēdzās šī gada 8. februārī, kad veco konta numuru uzturēšana tika pārtraukta un automātiskā naudas pārskaitīšana uz jaunajiem kontiem vairs nav iespējama. 
Klienti var apskatīt savu jauno konta numuru internetbankas sadaļā “Konti un kartes – mani konti”. Turpat, izmantojot iespēju “Sūtīt rekvizītus”, var ērti jaunā konta datus nosūtīt uz e-pastu vajadzīgajam adresātam. 

Neskaidrību gadījumā klienti tiek aicināti vērsties jebkurā Luminor klientu apkalpošanas centrā, piesakot vizīti iepriekš vai izmantojot attālinātās sazināšanās iespējas – čatu vai zvanot pa klientu diennakts apkalpošanas tālruni +371 67 17 1880. Vairāk par klientu atbalsta iespējām skatīt mājaslapā: luminor.lv.