Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju COVID-19 izplatības dēļ, Luminor atlika daļu no plānotās klientu datu pārcelšanas uz vienotu platfomu, kas iepriekš bija paredzēta Latvijā naktī no 22. uz 23. aprīli. Šīs izmaiņas skar 14 000 Luminor klientu Latvijā; visi klienti personiski ir informēti par izmaiņām datu pārcelšanas datumā uz 21. maiju. Uz šo brīdi jau aptuveni 44 % klientu dati Latvijā ir veiksmīgi pārnesti no līdzšinējās Nordea sistēmas uz vienotu Luminor platformu. Visu klientu datu un pakalpojumu pārcelšanu plānots noslēgt šī gada vasarā.
“Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju un mūsu klientu skaitu, kurus ietekmēs izmaiņas, esam nolēmuši pārlikt vienu no plānotajiem klientu datu un pakalpojumu pārcelšanas posmiem par vienu mēnesi, apvienojot to ar nākamo plānoto posmu maijā,” skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor vadītāja Latvijā. “Tas nozīmē, ka aptuveni 14 000 klientu ir saņēmuši informāciju internetbankā vai e-pastā par to, ka viņu datu pārcelšanas datums ir mainīts.”
Datu pārcelšana notiks naktī no 20. uz 21. maiju un tā attieksies kopumā uz 22 000 klientiem, kuru Luminor konta numurs šobrīd satur burtus NDEA. Pēc datu pārcelšanas šiem klientiem būs jāizmanto Luminor|DNB internetbanka, Maestro/Mastercard maksājumu karšu jaunā Luminor Visa karte, kā arī jaunie konta numuri ar burtiem RIKO tajos.
Informācija par paredzētajām produktu un pakalpojumu izmaiņām pieejama Luminor mājaslapas sadaļā par datu pārcelšanu:
Klientiem, kuri izmanto Luminor|DNB platformu, nekādas izmaiņas netiks veiktas, un šīs pārmaiņas viņus neskar.