Ar šodienu, 1. oktobri, darbu uzsāk jauns Luminor klientu apkalpošanas centrs “Stacija” Rīgā, Marijas ielā 2a. Jaunajā klientu apkalpošanas centrā, kas pieejams arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem, izveidota gan pašapkalpošanās zona ar modernu bankomātu un piekļuvi internetbankai, gan pieejamas ierastās finanšu konsultācijas, ikdienas bankas pakalpojumi, kā arī telpas klātienes un attālinātām konsultācijām.

Jaunais Luminor klientu apkalpošanas centrs “Stacija” atrodas pašā Rīgas centrā, mūsdienīgā un pavisam nesen atklātā biznesa centrā Novira Plaza, nodrošinot labāku pieejamību ikvienam klientam, neatkarīgi no pārvietošanās veida – ar kājām, sabiedrisko vai privāto transportu. Tas aizstāj iepriekšējo Luminor bankas klientu apkalpošanas centru “Tērbata”, Tērbatas ielā 4, un piedāvā līdzvērtīgu pakalpojumu klāstu.

Pie jaunajā klientu apkalpošanas centra pieejams arī mūsdienīgs bankomāts – lai izņemtu vai iemaksātu naudu, apskatītu konta bilanci vai izmantotu kādu citu pakalpojumu, klientam ir vien jānopīkstina sava bezkontakta maksājumu karte, viedtālrunis vai viedpulkstenis ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju un jāievada PIN kods. Bankomāts ir ērti pieejams arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem.
 
“Priecājamies par mūsu jaunā klientu apkalpošanas centra “Stacija” atklāšanu ērtā un pieejamā vietā – pašā Rīgas centrā. Jaunais klientu apkalpošanas centrs nodrošina iespēju saņemt svarīgākos ikdienas bankas pakalpojumus ikvienam klientam, lai arī mūsu  klientu paradumi liecina, ka klātienes pakalpojumi kļūst aizvien retāk pieprasīti. Lielākais vairums mūsu klientu ikdienā bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē – attālināti tiek risināts teju viss, sākot no konta atvēršanas līdz pat hipotekārā kredīta noformēšanai. Tieši tādēļ moderni klientu apkalpošanas centri vairs netiek veidoti, koncentrējoties uz ikdienas pakalpojumu sniegšanu, bet drīzāk kļūst par vietu, kur saņemt profesionālu bankas speciālistu atbalstu individuālās un sarežģītākās situācijās,” dalās Kerli Vares, Luminor bankas vadītāja Latvijā.
 
Luminor bankas klientiem vienmēr ir pieejamas attālinātas video konsultācijas, telefonkonsultācijas, kā arī ir iespējams sazināties ar klientu konsultantiem rakstiski e-pastā, sociālajos tīklos un internetbankā. Visbiežāk klientiem interesējošie jautājumi, kas tiek kārtoti klātienē klientu apkalpošanas centros ir, piemēram, Smart-ID aplikācijas uzstādīšana un specifisku kontu atvēršana.
 
Jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā “Stacija”, kas atrodas Marijas ielā 2a, klienti varēs ērti piekļūt Luminor internetbankai, izņemt un iemaksāt skaidru naudu bankomātā, kā arī tikties ar bankas finanšu konsultantiem klātienē. Rezervēt laiku privātai konsultācijai iespējams, iepriekš zvanot pa tālruni +371 67 17 1880.