Mēs apzināmies laika vērtību, tādēļ vēlamies parūpēties par Tavām finansēm jebkurā vietā pasaulē Tev ērtākajā laikā un veidā.

Ka

Klientu atbalsts (zvani mums)

Visām lietām ir jābūt sakārtotām jebkurā laikā. Mēs piedāvājam ērti risināt ikdienas jautājumus, izmantojot Klientu atbalsta konsultantu palīdzību pa tel. +371 67 17 1880.

Drošības nolūkos mēs pārliecināsimies par Tavu identitāti, lai pārbaudītu, vai esi mūsu klients.

Klientu atbalstu vari izmantot, lai pieteiktu online konsultāciju par finansējuma vai ieguldījumu risinājumiem gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

Čm

Čats (čato ar mums)

Mūsdienās arvien vairāk klientu izvēlas savus jautājumus uzdot čatā, tādēļ Tavām ērtībām piedāvājam čatu mūsu mājaslapā.

Čats ir ļoti ērts veids, kā ātri noskaidrot informāciju par tuvāko bankomātu, komisijas maksu u.c. jautājumiem. Tomēr šis ir neidentificēts kanāls, un mēs nevarēsim izpaust sensitīvu informāciju.

Rp

Rakstiskie pieprasījumi (raksti mums)

Dažreiz vieglāk uzdot jautājumus rakstiski, tādēļ Tev ir iespēja mums rakstīt e-pastā, Facebook vai izmantojot sarakstes iespēju internetbankā.

Mēs labprāt atbildēsim uz Taviem e-pastiem vai Facebook ziņām, tomēr aicinām izmantot internetbankas saraksti. Šis risinājums mums palīdz pārliecināties par Tavu identitāti, un mēs spēsim atrisināt arī specifiskus jautājumus.

Lo

Luminor Online (tiekamies online)

Online tikšanās ir viens no populārākajiem konsultāciju veidiem, kas mūsdienu aizņemtajā dzīves ritmā ļauj satikties ar mums Tev ērtā laikā.

Mēs ar Tevi izrunāsim jebkuru finanšu jautājumu - gan par ikdienas pakalpojumiem, gan sarežģītākiem finansējuma vai ieguldījumu risinājumiem.
Konsultācijas ir pieejamas gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Tās vari pieteikt jebkurā Tev ērtā veidā.