Lai jauniešu ikdienu padarītu krāsaināku un jauniešu programmu TRY – vēl daudzpusīgāku, esam apkopojuši izdevīgus piedāvājumus pie dažādiem sadarbības partneriem vienuviet.
Iepazīstieties - TRY žetons! Tā ir savā ziņā jauna veida lojalitātes karte, kas no 5. jūnija pieejama visiem bankas esošajiem un potenciālajiem klientiem vecumā no 20 līdz 26 gadiem. Jaunie klienti to varēs saņemt, piesakoties TRY komplektam (žetons ietilpst TRY komplektā kā viena no sastāvdaļām), savukārt esošajiem TRY klientiem žetons tiks nosūtīts pa pastu uz bankai norādītajām klientu adresēm.
Ar TRY žetonu ir iespējams saņemt īpašus piedāvājumus pie dažādiem sadarbības partneriem. Izvēlēto partneru skaits ar nodomu nav liels, taču tie ir savā jomā pazīstamākie, kā arī jauniešiem aktuālākie – Neste, McDonalds, Multikino, City Fitness, Viasat un Zelta zivtiņa.
Kāpēc tāds nosaukums – žetons? Vārds „žetons” tiek lietots arī ar nozīmi „apbalvojums”, piederības zīme kādam kopumam. Šajā gadījumā TRY žetons TRY programmas dalībniekiem kalpo kā piederības zīme programmai TRY un ir kā „Paldies par aktīvu dalību programmā!”.
Noteikti jāpiemin, ka īpaša TRY atrakcija šogad sagaida jauniešus arī vienā no lielākajiem vasaras mūzikas festivāliem Summer Sound. Visi festivāla viesi varēs izbraukt ar TRY TRĪSI – īpašu atrakciju, kas stiepsies pāri visai festivāla teritorijai 9 metru augstumā. No 7. jūnija līdz 3. jūlijam TRY topošie klienti varēs piedalīties loterijā, kurā iespējams laimēt 25 biļešu komplektus 2 personām uz šo festivālu.