Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Šodien DNB bankas valdes loceklis Ivars Kapitovičs kopā ar apdrošināšanas sabiedrības BALTA valdes priekšsēdētāju Sandi Šteinu prezentēja vērienīgas white label sadarbības izveidi Latvijas finanšu sektorā. Noslēdzoties vairāk nekā gadu ilgam rūpīgam plānošanas darbam, turpmāk KASKO un fizisko personu īpašumu apdrošināšanu ar izteikti konkurētspējīgu piedāvājumu banka nodrošinās ar savu zīmolu, izmantojot BALTA speciāli izstrādātu piedāvājumu tieši DNB bankas klientiem.
Kā skaidroja DNB bankas viceprezidents Ivars Kapitovičs, Latvijas iedzīvotāji jau ir labi pazīstami ar tā sauktajiem private label produktiem, kad, piemēram, lielveikalos noteiktu ražotāju produkcija tiek piedāvāta ar konkrētā veikala zīmolu.
Savukārt visā pasaulē pakalpojumu nozarē, piemērojoties klientu vajadzībām, arvien biežāk ienāk tā sauktais white label sadarbības formāts - sadarbojoties ar citu pakalpojumu sniedzēju, tiek izstrādāts konkrēts produkts vai pakalpojums klientu vajadzībām, kas tiek pārdots ar šo produktu vai pakalpojumu pārdodošā uzņēmuma zīmolu.
I.Kapitovičs stāstīja, ka esošajiem un jaunajiem bankas klientiem jau šodien ir pieejams īpašs bankas piedāvājums KASKO un īpašuma apdrošināšanai, piemēram, iegādājoties auto līzingā vai aizņemoties kredītu mājokļa iegādei. Piedāvājuma galvenā priekšrocība ir konkurētspējīga cena un risku segums, kas izstrādāts tieši DNB bankas klientiem un kurā katram klientam iespējams izvēlēties savām vajadzībām atbilstošāko piedāvājumu par tam atbilstošu konkurētspējīgu cenu.
Šajā darījumā DNB bankas filiāļu tīkls kļūst par apdrošināšanas pakalpojumu pārdevējiem ar savu zīmolu, apdrošinātāja pārziņā atstājot paša pakalpojuma uzturēšanu, sistēmas un atlīdzību noregulēšanu.
Prezentējot sadarbības detaļas, DNB bankas viceprezidents un valdes loceklis Ivars Kapitovičs atklāja: „Mūsdienu dinamiskajā biznesa vidē šāda sadarbība ļauj partneriem sinerģijas rezultātā palielināt biznesa iespējas, nodrošinot augstu kompetenču un zemu administratīvo izmaksu līmeni. Tāpēc, izvēloties sadarbības partneri, kas sniegs mūsu klientiem papildu priekšrocības, apdrošinot savu mājokli vai auto, veicām rūpīgu atlasi. DNB banka augstu vērtē līdzšinējo sadarbību ar BALTA, kā arī mūsu klientu izteikto atzinīgo novērtējumu par piedāvātajiem pakalpojumiem un profesionālo atlīdzību servisu. Tāpat lielu uzmanību pievērsām partnera pozitīvajai reputācijai un pieredzei ar white label projektiem gan Latvijā, gan pasaulē.”
“DNB ir universāla banka, un esmu gandarīts, ka, uzsākot pārdot white label apdrošināšanu bankas filiālēs, ieguvēji būs tieši DNB bankas klienti, kas tagad spēs saņemt vienuviet būtiskākos finanšu pakalpojumus, kas saistās ar nekustamā īpašuma un automašīnas iegādi – gan hipotekāro kredītu un līzingu, gan arī mājokļa un KASKO apdrošināšanu,” skaidro Ivars Kapitovičs.
Izveidotā sadarbība nodrošinās pozitīvu ietekmi uz abu partneru konkurētspēju un attiecīgi arī finanšu nozari un klientu apmierinātību, jo darījums partneriem sniedz būtiskas priekšrocības. Projekta realizācijā ieguldīti nozīmīgi laika un cilvēkresursi, nākotnē prognozējot arī tirgus daļu pieaugumu, ko ilgtermiņā iespējams mērīt vairākos miljonos eiro.
BALTA valdes priekšsēdētājs Sandis Šteins atzina: „BALTA ir gandarīta būt par DNB bankas partneri šajā darījumā, jo tas ir augsts novērtējums mūsu sniegtajiem pakalpojumiem un klientu servisam. Lai piedāvātu bankas klientiem īpašus apdrošināšanas pakalpojumus, esam strādājuši plecu pie pleca, tāpēc galarezultāts iepriecinās klientus, jo apdrošināšanas pakalpojumi tika radīti, ņemot vērā specifiskās klientu vajadzības. Mūsu būtiskākais devums projektā ir apdrošināšanas ekspertīze - kā Latvijā lielākais un pieredzējušākais apdrošinātājs ar 22% tirgus daļu varam gan operēt ar sekmīgu risku parakstīšanas kompetenci, gan dalīties ar izcilo klientu apkalpošanas servisu.”
Līdzīgus white label sadarbības projektus Latvijā BALTA ir realizējusi arī citās nozarēs un jomās, piemēram, mobilo telefonu vai elektropreču apdrošināšanā. Arī pasaules pieredzē white label sadarbība starp dažādu nozaru uzņēmumiem tiek noslēgta arvien biežāk, piemēram, pazīstamais mazumtirgotājs „Marks&Spencer” white label sadarbības ietvaros ar finanšu kompānijas „HSBC Holdings” palīdzību piedāvā apdrošināt pirkumus ar savu „M&S Bank” zīmolu, attīstot jaunus pakalpojumus, bet pircēju apziņā saglabājot sava zīmola atpazīstamību un vērtības. Tāpat Lielbritānijas tirgotājs „Tesco” savos lielveikalos ar zīmolu „Tesco Bank” kopš 2012.gada ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem saviem klientiem sāka piedāvāt hipotekārās kreditēšanas pakalpojumus.