Laba servisa mēnesis Latvijā notiek jau vienpadsmito gadu, un šogad akcijā piedalās arī DNB banka. Akcijas laikā visu marta mēnesi ikviens iedzīvotājs ir aicināts novērtēt labu klientu apkalpošanu un dalīties savā pozitīvajā pieredzē ar citiem.
Tādēļ aicinām Jūs uzslavēt labu apkalpošanu DNB bankā, izvēloties ērtāko veidu sava viedokļa paušanai:
interneta vietni, kur, sākot ar 1. martu, ir pieejama speciāla uzslavu forma;
klātienē – DNB filiālēs visā Latvijā, aizpildot kampaņas anketu.
Augsta servisa kvalitātes nodrošināšana DNB filiālēs vienmēr bijusi DNB uzmanības centrā. DNB banka novērtē klientu lojalitāti un pateicas par līdz šim saņemtajiem pozitīvajiem vērtējumiem.
Laba servisa mēnesis noslēgsies marta beigās, un tā rezultāti tiks apkopoti, ņemot vērā, saņemtās klientu uzslavas, kā arī klientu servisa kvalitatīvo novērtējumu. Kampaņas rezultāti un uzņēmumi, kuri snieguši izcilu klientu servisu, tiks paziņoti 9. aprīlī.