Informējam, ka esam veikuši grozījumus AS DNB banka (turpmāk – Banka) Vispārējos darījumu noteikumos. Šie grozījumi stāsies spēkā 2017. gada 1. oktobrī.

Aicinām Jūs iepazīties ar galvenajām izmaiņām un saglabāt šo Bankas paziņojumu turpmākai atsaucei.

Grozījumi paredz šādas izmaiņas:

  • Ieviests jauns termins “Pamatkonts” atbilstoši Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likumā noteiktajai šā termina definīcijai. Noteikts, ka Banka var atteikt līguma par pamatkonta apkalpošanu noslēgšanu, un šāds līgums var tikt izbeigts tikai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
  • Noteikts, ka grozījumi Vispārējos darījumu noteikumos, Pakalpojumu noteikumos un Cenrādī, kas attiecas uz tādu Pakalpojuma līgumu, kas noslēgts ar patērētāju uz noteiktu laiku, var tikt izdarīti tikai Vispārējos darījumu noteikumos noteikta iemesla dēļ.
  • Izmainīts termina “Persona, kura ir saistīta ar Banku” skaidrojums, aizstājot atsauci uz DNB ASA un jebkuru tās tieši vai netieši kontrolētu personu ar vispārīgāku ar Banku saistīto personu aprakstu, t.i., nosakot, ka “Persona, kura ir saistīta ar Banku” ir Bankas tieši vai netieši kontrolēta persona vai tāda persona, kura tieši vai netieši kontrolē Banku, vai jebkura cita persona, kuru tieši vai netieši kontrolē tā persona, kura tieši vai netieši kontrolē Banku.
  • 9. nodaļa (Konfidencialitāte un personas datu aizsardzība) papildināta ar nosacījumu, ka klienta dati un konfidenciālā informācija var tikt izpausta personai, kas ieguvusi tiešu vai netiešu līdzdalību Bankā, vai jebkurai šīs personas kontrolētai personai tikai gadījumā, ja šādas informācijas vai datu izpaušana ir nepieciešama, lai nodrošinātu atbilstību šo personu darbību regulējošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Precizēti un papildināti noteikumi par elektroniskā pasta izmantošanu saziņā ar klientu un ar to saistītajiem riskiem, nosakot, ka gan saziņā ar klientu, gan gadījumos, kad Banka saskaņā ar Vispārējiem darījumu noteikumiem nosūta pa elektronisko pastu klienta datus saturošu informāciju citām personām, Banka var nelietot kriptogrāfijas līdzekļus vai citus loģiskās aizsardzības līdzekļus, izņemot normatīvajos aktos noteiktus gadījumus, kad šādi līdzekļi ir obligāti jāizmanto. 
  • 20. nodaļā (Uzraudzības iestādes, sūdzību izskatīšana un strīdu risināšana) precizēta Patērētāju tiesību aizsardzības centra adrese un grozīts atbildes uz patērētāja sūdzību sniegšanas termiņš, nosakot, ka atbilde jāsniedz 15 darba dienu laikā.

Ar Vispārējo darījumu noteikumu jauno redakciju Jūs varat iepazīties mūsu mājaslapas sadaļā “Noteikumi” un jebkurā Bankas filiālē.
 

Ja Jūs piekrītat šiem grozījumiem, Jums nekas nav jādara – grozījumi automātiski stāsies spēkā 2017. gada 1. oktobrī. Ja Jūs nepiekrītat šiem grozījumiem, Jums ir tiesības vienpusēji atkāpties no noslēgtajiem pakalpojuma līgumiem, rakstveidā paziņojot par to Bankai pirms šo grozījumu spēkā stāšanās dienas un izpildot visas no šiem līgumiem izrietošās saistības.