Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Izvērtējot biznesa rezultātus, potenciālu un izaugsmes iespējas ilgtermiņā, kā arī mūsdienu attālināto pakalpojumu priekšrocības, kas arvien vairāk saskan ar klientu paradumu izmaiņām, no šā gada 1. februāra tiks slēgts Nordea bankas reģionālais Klientu apkalpošanas centrs “Ventspils”. Klientiem, kurus ietekmēs pārmaiņas, Nordea arī turpmāk piedāvās izcilu servisu un visaptverošu pakalpojumu klāstu gan Klientu apkalpošanas centrā “Liepāja”, gan attālināti.
Palielinoties inovatīvu digitālo risinājumu popularitātei un cilvēku dzīves ritmam kļūstot straujākam, attālinātajiem pakalpojumiem ikdienā tiek piešķirta arvien būtiskāka loma – to apzinās arī Nordea, aktīvi attīstot Nordea Online iespējas. Šis ir pārdomāts lēmums, kas balstīts uz rūpīgu biznesa rezultātu analīzi un to ietekmi uz biznesu ilgtermiņā, kas sniegs pozitīvu rezultātu kopējā Nordea Privātpersonu apkalpošanas departamenta darbā.
“Klientu apkalpošanas centra “Ventspils” komanda šo gadu laikā ir ieguldījusi lielu darbu, kas palīdzējis stiprināt Nordea klientu servisu. Cilvēku paradumu maiņai, saņemot pakalpojumus, mūsdienās ir liela ietekme, kā rezultātā arī uzņēmējam ir jāpielāgojas un jāattīstās. Nordea jau šodien var lepoties ar klientu vajadzībām piemērotu servisu, kas atbilst jaunākajām tendencēm,” tā Laura Poča-Rozenblūma, Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja.
Rūpējoties par bankas pakalpojumu nodrošināšanu reģionā, korporatīvā segmenta klientiem tiek piedāvāta iespēja satikties klātienē ar bankas Klientu vadītāju vai Personīgo finanšu konsultantu Klientu apkalpošanas centrā “Liepāja”. Kā piemērotāko un ērtāko risinājumu gan uzņēmumiem, gan privātpersonām Nordea turpinās piedāvāt Online konsultācijas. Jau šobrīd liela daļa bankas klientu ikdienas pakalpojumus saņem attālināti.
Neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar Nordea bankas Kontaktu centru, zvanot pa tālruni (+371) 67 096 096 vai rakstot uz e-pasta adresi info@nordea.lv.
Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs Latvijā; tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, E-pasts:edgars.zilde@nordea.com