No šīs nedēļas sākuma Nordea klientiem – privātpersonām – piedāvā jaunu iespēju attālināti aizpildīt visu nepieciešamo informāciju, lai kļūtu par Nordea klientu, tai skaitā norēķina konta atvēršanu un “Zini savu klientu” anketas iesniegšanu. Pieteikuma portāls ir pieejams šeit.

Lai kļūtu par Nordea klientu un atvērtu bankas kontu attālināti, klientam nepieciešams aizpildīt pieteikumu konta atvēršanai un “Zini savu klientu” anketu. Nākamajā dienā, pēc zvana saņemšanas no bankas, klients var doties uz izvēlēto Nordea klientu apkalpošanas centru, lai tiktu identificēts klātienē un varētu parakstīt visus nepieciešamos dokumentus bankas pakalpojumu saņemšanai.

Iepriekš pieteikumu bankas norēķina konta atvēršanai attālināti varēja aizpildīt tikai bankas korporatīvie klienti. Turpmāk attālināto risinājumu priekšrocības būs pieejamas gan uzņēmumiem, gan privātpersonām.

"Šis ir vēl viens solis uz priekšu mūsdienu dzīves ritmam piemērota servisa nodrošināšanā. Mēs turpinām strādāt, lai drīzumā klientiem sniegtu iespēju attālināti pasūtīt gan bankas maksājumu kartes un Klienta komplektus, gan patēriņa kredītu un citus produktus,” saka Jānis Paksis, Digitālo bankas produktu pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Baltijas valstīs.

Attālinātos klientu pieteikumus saņem un izskata Nordea Online korespondences komanda, kura pēc saņemtās informācijas apstrādes sazinās ar klientu vienas darba dienas laikā, lai vienotos par tikšanos klātienē.


Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com