Kā ziņots iepriekš, šo svētdien, 1. oktobrī, Nordea un DNB banka apvienos savu darbību Latvijā, lai izveidotu jaunu neatkarīgu finanšu pakalpojumu sniedzēju Baltijā – Luminor.

Saistībā ar biznesa pārcelšanu un sistēmu atjaunināšanu, Nordea bankas sistēmu darbībā plānoti ierobežojumi no piektdienas, 29. septembra plkst. 18.00 līdz pirmdienas, 2. oktobra, plkst 6.00 rītā. Traucējumi var būt saistīti ar ienākošo un izejošo maksājumu apstrādi, internetbankas un bankomātu darbību, kā arī citām finanšu aktivitātēm:

  • Attālinātie bankas pakalpojumi un bezskaidras naudas darījumi klientiem nebūs pieejami Klientu apkalpošanas centros, Kontaktu centrā, internetbankā, mobilajā un telefonbankā no 29. septembra plkst. 20.00 līdz 1. oktobrim, plkst. 11.00;
  • Klientu apkalpošanas centros nedēļas nogalē klientiem galvenokārt būs pieejamas tikai konsultācijas;
  • Skaidras naudas darījumus Klientu apkalpošanas centros varēs veikt līdz 29. septembra plkst. 18.00.  Skaidras naudas darījumi tiks pilnībā atjaunoti 2. oktobrī.
  • Pieeja Nordea mājaslapai būs pārtraukta 1. oktobrī no plkst. 01.00 līdz 07.00 rītā;
  • Bankas maksājumu karšu darbībā nedēļas nogalē iespējami īslaicīgi traucējumi un sagaidāms, ka maksājumu kartes varēs izmantot kā ierasts – gan bankomātos, gan tirdzniecības vietās.

Aicinām veikt visas Jūsu nepieciešamās finanšu darbības pirms gaidāmās nedēļas nogales.

Informācija par Nordea bankas Klientu apkalpošanas centru darba laikiem ir pieejama šeit. Atvainojamies par īslaicīgi sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni.

Jautājumu gadījumā, aicinām sazināties ar Nordea Kontaktu centru, zvanot pa tālruni (+371) 67 096 096 vai rakstot uz e-pasta adresi info@nordea.lv.