Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Vakar Nordea Online komanda visas dienas garumā iepazīstināja esošos un topošos klientus ar attālināto konsultāciju iespējām Baltijā lielākajā digitālā mārketinga un sociālo mediju konferencē „Digital 2016”, kas visas dienas garumā norisinājās kinoteātrī “Cinamon” t/c “Alfa”.
Nordea izveidotais stends bija lielisks un izdevies risinājums, iedrošinot vairākus desmitus nozares profesionāļu izmēģināt moderno bankas attālināto risinājumu. Konferences laikā Nordea stendu aplūkoja teju visi 400 pasākuma dalībnieki.
Līdzās pasaules atzītu lektoru prezentācijām par zīmolu attīstību un reklāmas risinājumiem digitālajā vidē, Nordea komanda, lai uzsvērtu pakalpojuma mobilitāti, mājas noskaņās veidotā stendā aicināja klātesošos uzdod jautājumus bankas ekspertiem piecās valodās: latviešu, krievu, angļu, igauņu un lietuviešu.
“Nordea Online raksturo inovatīvi un efektīvi digitāli risinājumi. Dalība konferencē ļāva ne tikai iepazīstināt klātesošos ar attālināto konsultāciju priekšrocībām, bet arī pašiem sekot līdzi aktuālākajām digitālo risinājumu tendencēm un iegūt jaunas zināšanas turpmākai izaugsmei,” saka Attālinātās pārdošanas daļas vadītāja Baltijas valstīs, Anna Fišere-Kaļķe.
Šogad konference norisinās jau 7. reizi un notiek divas dienas – 13. un 14. oktobrī. Pirmajā dienā notika prezentācijas, bet šodien plānotas radošās darbnīcas. Konferences tēma – „Zīmola attīstība digitālajā laikmetā”. Lektoru vidū ir vairāku grāmatu un pētījumu autore Rebeka Lība (Rebecca Lieb) un digitālā mārketinga aģentūras „TopRank Marketing” vadītājs Lī Odens (Lee Odden) no ASV.