Nordea klienti turpmāk varēs veikt nepieciešamos finanšu darījumus arī savās iPad ierīcēs. Izmantojot jauno bankas mobilās aplikācijas iPad versiju, klienti ērti un jebkurā laikā varēs izmantot pilnu Nordea internetbankas pakalpojumu klāstu, kā arī sazināties ar banku 24 stundas diennaktī.

Nordea bankas Mobilo risinājumu attīstības vadītājs Latvijā Jānis Dirveiks: „Mobilā aplikācija kā pakalpojums iegūst arvien lielāku popularitāti bankas klientu vidū. Tā, piemēram, pērn mobilās aplikācijas lietotāju skaits palielinājies par 83%. Savukārt gada nogalē Nordea bankas veiktā klientu aptauja liecina – vairāk nekā puse Nordea klientu lieto planšetdatorus. Ņemot vērā straujo Nordea mobilās aplikācijas lietotāju skaita pieaugumu, Nordea saviem klientiem piedāvā jaunu mobilās aplikācijas iPad versiju, kas paredz vēl plašākas iespējas un uzlabojumus mobilās aplikācijas lietošanā.”

Interesanti, ka lielākais planšetdatoru lietojuma pieaugums novērojams tieši ģimenēs, tādēļ papildu ērtība mobilās aplikācijas iPad versijai ir iespēja saglabāk vairāku lietotāju profilus ātrākai piekļuvei internetbankai. Tāpat arī lietotājs var personalizēt savu profilu, pievienojot lietotāja vārdu un individuālu attēlu. Jaunajā iPad aplikācijā klienti varēs iepazīties ar Nordea bankomātu karti, izmantot aritmētisko, valūtu, kredītu un uzkrājumu kalkulatorus un sekot līdzi akciju cenu izmaiņām. Jaunā aplikācija vienuviet nodrošinās ātru sazināšanos ar Nordea kontaktu centru, kā arī citiem Nordea sociālo mediju kanāliem – Twitter, Youtube un Flickr.

Nordea mobilā aplikācija nodrošina ērtu, ātru un vienkāršu bankas pakalpojumu izmantošanu Apple iPhone un Android platformas viedtālruņu, kā arī Apple iPad planšetdatoru lietotājam. Klienti var lejupielādēt aplikāciju bez maksas Apple App Store vai Google Play Store vietnēs.

Aplikāciju iespējams lejupielādēt www.nordea.lv/ipad