Ņemot vērā, ka dati par klientiem un biznesa rādītāji var mainīties, bankai nepieciešams regulāri atjaunot un uzturēt aktuālo informāciju par saviem klientiem. Bankai ir pienākums uzzināt no klientiem visu nepieciešamo informāciju, vajadzības gadījumā atkārtoti aicinot klientus aizpildīt īpašas aptaujas. Informējam, ka arī pirms konsultāciju sniegšanas, klientu apkalpošanas speciālists var uzdot papildu nepieciešamos jautājumus.

Klientu ērtībai banka aicina sniegt visu nepieciešamo informāciju par sevi, aizpildot īpašu anketu, kas no 23. maija klientiem ir pieejama Nordea bankas internetbankā privātpersonām.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar bankas Kontaktu centru 24 stundas diennaktī, zvanot pa tālruni 67 096 096 vai rakstot info@nordea.lv.