Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Informējam, ka, pielāgojot bankas pakalpojumu cenrādi un Klientu priekšrocību programmu atbilstoši aktuālajai finanšu tirgus situācijai un klientu paradumiem, veiktas izmaiņas esošajā Nordea bankas Klientu priekšrocību programmā un pakalpojumu cenrādī, Vispārīgajos noteikumos par vērtspapīru kontu atvēršanu un apkalpošanu, kā arī Vispārīgajos noteikumos par Punktu krājkontu. Izmaiņas stāsies spēkā no 2017. gada 1. februāra.
Vienkāršota Klientu priekšrocību programma
Informējam, ka turpmāk visiem klientiem, atkarībā no izmantoto bankas pakalpojumu apjoma, tiks piemērots viens no diviem programmas dalībnieku statusa līmeņiem – Zelta un Standarta. Esošajiem Zelta klientiem statuss paliks nemainīgs. Zelta klientiem tiks ieviests un pakāpeniski paplašināts īpašo piedāvājumu klāsts, vienlaikus saglabājot nozīmīgāko priekšrocību – sadarbību ar Personīgo finanšu konsultantu.
Tāpat izmaiņas veiktas arī Punktu krājkonta noteikumos, paredzot iespēju visiem dalībniekiem saņemt viena (līdzšinējā augstākā) līmeņa punktu skaitu.
Jauns Bankas pakalpojumu cenrādis
Bankas pakalpojumu cenrādī plānotas šādas izmaiņas:
Aicinām savlaicīgi iepazīties ar Nordea bankas cenrādī norādītajām
procentu likmēm un komisijas maksām.
Vispārīgajos noteikumos par vērtspapīru kontu atvēršanu un apkalpošanu tiek precizēta informācija par vērtspapīru konta izrakstu un citu ar vērtspapīru kontu saistīto dokumentu sagatavošanu un nosūtīšanu klientiem.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties, zvanot Kontaktu centram pa tālruni 67 096 096, rakstot Internetbankas sadaļā “Sarakste” vai dodoties uz tuvāko Nordea klientu apkalpošanas centru.