No šī gada 20.oktobra klientiem atvērts jauns Nordea bankas klientu apkalpošanas centrs „Spice Home”, Jaunmoku ielā 13, Rīgā.

Jaunais klientu apkalpošanas centrs darbosies līdzšinējo Klientu apkalpošanas centru „Spice” un „Pārdaugava”  vietā, nodrošinot klientiem jaunas un modernas telpas un tādējādi lielāku komfortu un servisa kvalitāti.  Tāpat arī klienti novērtēs ērto piekļuvi un iespēju ērtāk novietot savu auto.

Nordea Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja Irina Pētersone: „Redzam, ka  bankas klienti arvien vairāk novērtē attālināto norēķinu kanālu sniegtās iespējas, tomēr viens no veiksmīgas sadarbības stūrakmeņiem ir attiecības. Jaunajā klientu apkalpošanas centrā būs pieejami gan bankas ikdienas pakalpojumi, gan augstvērtīgas konsultācijas par sarežģītākiem finanšu pakalpojumiem, tādā veidā nodrošinot gan esošajiem, gan topošajiem Nordea bankas klientiem pilnu finanšu pakalpojumu klāstu un arvien izcilu servisa kvalitāti.”

Klientu apkalpošanas centrs būs atvērts darba dienās no pulksten 10:00 līdz 21:00 un no pulksten 10:00 līdz 19:00 - brīvdienās.

Šobrīd Nordea klientiem pieejami 11 klientu apkalpošanas centri Rīgā un reģionos – Jelgavā, Valmierā, Liepājā, Ventspilī, Rēzeknē un Daugavpilī.

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties, zvanot uz Nordea bankas Kontaktu centru pa tālruni 67 096 096 vai rakstot info@nordea.lv.