Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Noslēgusies pieteikšanās Nordea bankas atbalsta programmai jaunajiem uzņēmējiem Nordea biznesa skolai „No idejas līdz investoram”. Uzsākot piekto mācību sezonu, kopā saņemti 204 biznesa ideju pieteikumi, no kuriem 50 topošie un jaunie uzņēmēji tiks izvēlēti sešu mēnešu ilgām mācībām Nordea biznesa skolā. Veiksmīgāko biznesa ideju autori programmas noslēgumā prezentēs savas idejas potenciālajam investoram.
Nordea biznesa skola „No idejas līdz investoram” jau piekto gadu atbalsta uzņēmējdarbību, piedāvājot jaunajiem uzņēmējiem sešu mēnešu bezmaksas mācību ciklu, kas aptver pilnu uzņēmējdarbības sākuma komplektu - sākot no biznesa plāna izstrādes, finanšu plūsmas plānošanas, pārdošanas un eksporta konsultācijām līdz mentoringam un koučingam, mārketinga un zīmola vadības konsultācijām, kā arī programmas noslēgumā – „randiņam ar investoru”.
Nordea biznesa skolas partneri: Stokholmas Ekonomikas augstskola Rīgā, Rīgas ekonomikas augstskolas Mentoru klubs, uzņēmējdarbības atbalsta biedrība „Līdere”, inovāciju un zināšanu biedrība „ZINIS”, koučinga pakalpojumu uzņēmums „Baltic Coaching Centre”, personāla apmācību uzņēmumi „Triviums Apmācība”, „Fontes Vadības konsultācijas”, pārdošanas un mārketinga lektors Kārlis Apkalns, mārketinga un zīmola vadības profesionāle Inese Kalveite un VAS Latvijas Pasts, Dagnija Lejiņa „Lejiņa un Šleiers”, Latvijas Iepakojuma asociācija, Latvijas startup uzņēmums „Fastr”, „Kwintet production”, loģistikas speciāliste Ilze Baumane un „TNT Latvia”, intelektuālā īpašuma aizsardzības konsultāciju uzņēmums „TriaRobit”, uzņēmējs un izmaksu ieguvumu analīzes eksperts Normunds Čiževskis, eksporta konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums „GatewayBaltic”, grāmatvedības pakalpojumu uzņēmums „NUMERI”, zvērinātu advokātu birojs „Markvarte Lexchange” un personāla atlases uzņēmums „CV-Online Latvia”, konsultāciju kompānija
„Demarsch”, lietišķās informācijas dienests „LID”, „Jauno uzņēmēju centrs”, finanšu kompānija „Capitalia”, radošā reklāmas aģentūra „DDB”, degvielas mazumtirdzniecības uzņēmums “Statoil Fuel & Retail Latvia” un Latvijas attīstības finanšu institūcija „Altum”.