Lai turpinātu attīstīt inovāciju kultūru un gūtu īstu start-up pieredzi, nupat kā norisinājies pirmais Luminor hakatons. Tā ietvaros 50 darbinieki no trim Baltijas valstīm 48 stundu laikā attīstīja dažādas inovatīvas idejas un risinājumus klientu pieredzes uzlabošanai.

“Šādi notikumi liek Luminor cilvēkiem sanākt kopā, apkopot idejas un kopīgi atrast risinājumus, kas patiešām varētu strādāt un būt vērtīgi mūsu klientiem. Manuprāt, šīs idejas, ko mēs attīstījām Luminor hakatonā, ir ar ievērojamu pievienoto vērtību,” saka Luminor vadītājs Erki Rāzuke.

“Es domāju, ka šādiem pasākumiem ir raksturīga pozitīva enerģija un tas, ka cilvēki ir gatavi darīt un iesaistīties. Nebija viegli pieņemt lēmumus, jo bija ļoti daudz labu ideju, no kurām izvēlēties, un komandas bija ieguldījušas lielu darbu,” stāsta Kerli Gabrilovica, Luminor vadītāja Latvijā.

Luminor pirmajā hakatonā lielāko atzinību izpelnījās ideja “Anomāliju noteikšana klientu uzvedībā” – izmantojot mašīntulkošanas algoritmus, samazināt kļūdaino brīdinājumu skaitu transakciju monitoringa sistēmā, kas mācītos no iepriekšējiem datiem. Tādā veidā darbinieki uzreiz redzētu, kāda ir iespējamība, ka konkrētais brīdinājums ir pamatots.

Citas idejas, pie kurām Luminor hakatona ietvaros strādāja komandas, ir saistītas vai nu ar ikdienas bankas pakalpojumu uzlabošanu, vai ar uzlabojumiem klienta pieredzē. Komandas arī pēc hakatona turpinās attīstīt idejas, lai sasniegtu praktiskus rezultātus.

Luminor ambīcija ir kļūt par vadošo digitālo finanšu partneri uzņēmīgiem cilvēkiem un vietējiem uzņēmējiem Baltijā.