Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, Luminor īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju.
Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu. Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs Luminor centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību. Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.
“Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% Luminor klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām,” skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor filiāles vadītāja Latvijā.
Klienti turpinās saņemt tādus uz tehnoloģijām balstītus pakalpojumus, kā mobilā banka, bankomāti un internetbankas pakalpojumi. 2019. gada laikā Luminor plāno pārskatīt pašapkalpošanās bankomātu tīklu, strādājot pie vienota bankomātu tīkla izveides visās trīs Baltijas valstīs, kā arī pakāpeniski palielinot attālinātās konsultācijas un pakalpojumus, lai mazinātu klientu nepieciešamību saņemt bankas pakalpojumus klientu apkalpošanas centros.
“Šis nākamais pārmaiņu solis ļaus mums koncentrēt klientu apkalpošanas centru personālu un bankas sniegtos pakalpojumus vietās, kur tie visvairāk nepieciešami, tādējādi vairojot mūsu uzņēmuma kopējo efektivitāti. Klientu apkalpošanas centru, tikšanās punktu un bankomātu tuvums ļaus mums īstenot šīs pārmaiņas, turpinot nodrošināt mūsu klientiem ērtu piekļuvi bankas pakalpojumiem, kad tie ir nepieciešami. 50% no Luminor klientiem jau šobrīd saņem savas maksājumu kartes saņemšanai pa pastu tā vietā, lai apmeklētu klientu apkalpošanas centru. Tāpat arī maksājumu skaits tiešsaistē pagājušajā sasniedzis 95%, kā arī 70% Luminor klientu šobrīd izmanto attālināto kanālu sniegtās priekšrocības saņemt bankas pakalpojumus sev ērtā laikā,” stāsta Gabrilovica.
Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācija tiks īstenota pakāpeniski 2019. gada laikā. Pēc pārmaiņām 2019. gada beigās Luminor būs 36 klientu apkalpošanas centri Baltijā (Igaunijā 8, Latvijā 10, Lietuvā 17).
Luminor neplāno izmaiņas ikdienas darbībā vai klientu piedāvājumā saistībā ar klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 6717 1880 vai e-pastu info@luminor.lv