Giedrė Blazgienė

Giedrė Blazgienė

Šonedēļ Luminor komandai pievienojās Klientu apkalpošanas centru vadītāja Baltijā – Giedrė Blazgienė, kas aktīvi pievērsīsies klientu apkalpošanas uzlabošanai un jauna koncepta klientu centru ieviešanai Baltijas valstīs.

„Mūsdienu klients dod priekšroku attālinātiem bankas ikdienas pakalpojumiem un tikšanās klātienē plāno galvenokārt, ja nepieciešanas konsultācijas par tādām tēmām kā ilgtermiņa investīcijas vai uzkrājumu veidošana. Tāpēc klientu apkalpošanas centru loma mainās. Giedrei ir teicamas zināšanas klientu apkalpošanā un pārmaiņu vadībā, kas gūtas līdzšinējā karjeras laikā banku un telekomunikāciju nozarēs. Viena no pirmajām viņas prioritātēm būs jaunā klientu apkalpošanas centru koncepta ieviešana, kura mērķis ir apkalpot uzņēmējus un uzņēmīgus cilvēkus,” stāsta Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor vadītāja Latvijā.
 
Aprīlī, Rīgā tika atklāts Luminor jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs “Tērbata” - tikšanās vieta uzņēmīgiem cilvēkiem. Tajā papildu finanšu konsultācijām plānojot finanses gan personiskajā, gan biznesa dzīvē, ir iespēja izmantot telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un apmeklēt publiskos pasākumus.

Jaunais klientu apkalpošanas modelis tiks pakāpeniski ieviests arī Lietuvā un Igaunijā.
 
“Ceru, ka mana pieredze pārmaiņu vadībā un klientu apkalpošanā būs noderīga visai organizācijai. Jaunieviestās klientu apkalpošanas centru koncepcijas ietvaros mēs pievērsīsimies gan jaunajam telpu vizuālajam izskatam, gan arī nodrošināsim citādu klientu pieredzi. Es ticu, ka šīs pārmaiņas radīs jaunas iespējas gan cilvēku ikdienas darbā, gan izaugsmē kopumā,” saka Giedrė Blazgienė.
 
Pēdējos trīs gadus Giedrė Blazgienė bija Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja uzņēmumā UAB „Vilniaus vandenys”, iepriekš strādājusi telekomunikāciju un banku nozarēs.