Šonedēļ klientiem durvis vēra divi jauni Luminor finanšu pašapkalpošanās centri reģionos – 1. jūlijā Ventspilī un 2. jūlijā – Rēzeknē. Tie īpaši pielāgoti, lai atvieglotu un vienkāršotu klientu ikdienu. Papildu pašapkalpošanās zonai, tajos pieejams gan bankomāts, gan internetbanka, kā arī īpaša aprīkota telpa klātienes un attālinātām finanšu konsultācijām, kur iespējams organizēt savas biznesa tikšanās.

“Turpinot bankas attīstību un digitālos uzlabojumus, esam spēruši nozīmīgus soļus, lai mūsu klientu apkalpošanas servisu padarītu pieejamāku. Banku klientu apkalpošanas filiāļu loma turpina mainīties - jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairāk mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Jaunie pašapkalpošanās centri tiek veidoti ar mērķi sniegt klientiem iespēju saņemt bankas pakalpojumus un citu nepieciešamo atbalstu drošā vidē, tuvāk mājām, turklāt izvairoties no gaidīšanas rindā, jo klātienes vai attālinātas tikšanās ar speciālistiem tiks norunātas konkrētos laikos,” par klientu apkalpošanas centru transformāciju stāsta Kerli Gabrilovica, Luminor vadītāja Latvijā.
 
Uzņēmīgo centri “Ventspils” un “Rēzekne” pielāgoti, lai pamata finanšu darbības ikviens klients varētu veikt patstāvīgi, savukārt padziļinātas konsultācijas vai papildu sarunas ar klientu – organizētas pēc klienta vēlēšanās, izmantojot mūsdienīgās telpas. Tajos ir pašapkalpošanās zona, savukārt par sarežģītākiem jautājumiem iespējams sazināties ar bankas konsultantiem attālināti, vai arī norunāt klātienes tikšanos konkrētos laikos.  Ieviešot jauno pašapkalpošanās konceptu, tiks nodrošināts, ka ikviens klients varēs saņemt nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē. Luminor 2019. gadā pakāpeniski īsteno klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju. Pēc pārmaiņām bankai būs 36 klientu apkalpošanas centri Baltijā, no tiem Latvijā – desmit.
 
“Vēlamies vienkāršot klientu ikdienu un palīdzēt ietaupīt laiku. Mainoties klientu prasībām, mainām arī savu fokusu, tādēļ jaunajos uzņēmīgo centros reģionos būs iespēja gan pieteikties attālinātām konsultācijām ar bankas speciālistiem, gan iepriekš rezervēt klātienes tikšanos ar mūsu speciālistiem, gan arī – ērti un vienkārši organizēt savas tikšanās ar biznesa partneriem, lai attīstītu savas idejas vai uzņēmējdarbību. Vienlaikus saprotam, ka ir svarīga pieeja ikdienas pakalpojumiem pēc iespējas tuvāk mājām, kas arī turpmāk tiks nodrošināti labākajā kvalitātē. Te būs pieejams gan iemaksas un izmaksas bankomāts, gan internetbankas kiosks,” par Uzņēmīgo centru iespējām stāsta Normunds Rudzītis, Luminor privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas vadītājs.
 
Luminor Uzņēmīgo centrs “Ventspils” atrodas Ventspilī, Lielajā Dzirnavu ielā 4, savukārt “Rēzekne” – Galdnieku ielā 8, Rēzeknē. Tajos klienti varēs:

  • ērti piekļūt Luminor internetbankai;
  • izņemt/ iemaksāt skaidru naudu bankomātā;
  • iepriekš rezervēt tikšanās ar Luminor speciālistiem;
  • saņemt attālinātas Skype konsultācijas;
  • piekļūt atsevišķai tikšanās telpai, lai satiktos ar partneriem, strādātu, nodotu bankai dokumentus u.c.

Lai pieteiktu vizīti Uzņēmīgo centrā, klientiem būs nepieciešams sazināties ar Luminor pa tālruni +371 67 17 1880 vai rakstot ziņojumu internetbankā. Pēc vizītes apstiprināšanas, klients saņems SMS kodu, lai iekļūtu aprīkotā telpā.

Plašāka informācija par Luminor uzņēmīgo centru darba laikiem pieejama šeit.

Par Luminor
Luminor ir trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas tirgū ar 1 miljonu klientu, kā arī 17% tirgus daļu noguldījumos un aptuveni 21% – kreditēšanā. Luminor pašu kapitāls ir 1,8 miljardi EUR un pirmā līmeņa pamata kapitāla rādītājs (CET1) ir 20%. Luminor vīzija ir kļūt par vislabāko finanšu ekosistēmu saviem klientiem.