Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!
Pēc tirdzniecības ierobežojumu samazināšanas visās trijās Baltijas valstīs nedaudz samazinājies e-komercijas apgrozījums un palielinājušies ieņēmumi POS terminālos veikalos, kas liecina, ka iedzīvotāji vairāk izvēlas iepirkties tirdzniecības vietās, liecina Luminor bankas dati.
Jūnijā tiešsaistes iepirkumu darījumu skaits un apgrozījums Baltijas valstīs samazinājies par vidēji 3%, savukārt apgrozījums POS terminālos jūnijā pieaudzis par 10%, salīdzinot ar maiju, un pat par 50%, salīdzinot ar šī gada janvāri. Vidējā darījumu summa, iepērkoties internetā, joprojām saglabājas augstāka vidēji par 40% nekā pirkumiem klātienē.
“Jaunākie dati liecina, ka iedzīvotāji labprāt izmanto iespēju apmeklēt tirdzniecības vietas klātienē, tomēr joprojām novērtē priekšrocības, ko sniedz iepirkšanās internetā. Nelielais samazinājums liecina par to, ka cilvēku paradums iepirkties internetā, visticamāk, saglabāsies arī pēc pandēmijas, kas nozīmē - lielākie ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas spēj nodrošināt labu klientu pieredzi gan iepērkoties klātienē, gan internetā,” prognozē Artūrs Budkēvics, Luminor e-komercijas un karšu risinājumu vadītājs.
Šobrīd nedaudz sarucis pieteikumu skaits e-komercijas risinājumu ieviešanai, kas ļauj tirgotājiem ērtā veidā saņemt maksājumus no pircējiem interneta vidē, tomēr prognozējams, ka līdz ar rudens iestāšanos pieprasījumu skaits atkal varētu pieaugt, un Luminor banka ir gatava nodrošināt visu uzņēmējiem nepieciešamo drošai un ērtai klientu apkalpošanai internetā.
“Iepirkšanos internetā nākotnē veicinās tehnoloģiju pilnveidošanās, kas nodrošinās arvien jaunas norēķinu iespējas pircējam un attīstītākus e-komercijas portālus uzņēmējiem, ļaujot ērtāk sekot līdzi pirkumiem. Arī Luminor jau septembrī klientiem piedāvās jaunus un uzlabotus risinājumus,” norāda eksperts.