Lai optimizētu uzņēmēja komisijas maksu apmērus, kas rodas par iedzīvotāju norēķiniem ar bankas kartēm veikalos, Luminor turpmāk nodrošinās karšu apstrādes pakalpojumu Maxima veikalu tīklam. Risinājums ieviests visos 173 Maxima veikalos Latvijā, apstrādājot kartes jebkurā no to 1300 maksājumu termināļiem.

“Tradicionāli karšu maksājumu apstrāde notiek noslēdzot līgumu ar vienu banku, kas nodrošina visu karšu apstrādi, tādejādi radot augstākas komisijas maksas par karšu darījumu apstrādi. Pateicoties ieviestajai maksājumu karšu apkalpošanas sistēmai Maxima veikalos Latvijā, mazumtirgotājam būs iespēja ietaupīt arī par Luminor bankas karšu apstrādi, vienlaikus ļaujot izvairīties no situācijām, kad tehnisku problēmu rezultātā zūdot savienojumam ar vienīgo banku, kas apkalpo maksājumu termināļus veikalos, klienti nevar norēķināties ar maksājumu kartēm.

Mēs regulāri paplašinām pakalpojumu klāstu biznesa klientiem, tādēļ esam gandarīti par šī risinājuma ieviešanu, kas turpmāk uzņēmumiem ļaus optimizēt finanšu līdzekļus un sniegt arvien izdevīgākus pakalpojumus saviem klientiem,” stāsta Viktors Saulītis, Luminor E-komercijas un karšu risinājumu daļas vadītājs.
 
"Rūpes par klientiem ir Maxima Latvija prioritāte, un mēs priecājamies, ka iepirkšanās pieredze kļūs ērtāka, patīkamāka un, pats galvenais, ienesīgāka. Mēs pastāvīgi cenšamies uzņēmumā īstenot ērtākos risinājumus, kas uzlabotu klientu pieredzi mūsu veikalos – gan ieviešot dažādas digitālās iespējas, piemēram, “Skenē pats!” un digitālo čeku, gan prioritāri nodrošinot augstas kvalitātes produktus par zemām cenām visos mūsu veikalos Latvijā. Tāpēc esam gandarīti, ka sadarbībā ar partneriem varam attīstīt šādus risinājumus," saka Olga Bondare, Maxima Latvija finanšu direktore.