No aizslēgtas garāžas nozagts kalnu velosipēds, ūdenī iekritis viedtālrunis vai ceļojuma laikā sabojāts dators – šīs ir neparedzētas situācijas no kurām neviens no mums nav pasargāts. Taču, ja tev ir Luminor Black vai Luminor Visa Infinite karte, šādas situācijas pārciest būs daudz vienkāršāk, jo to piedāvājumā iekļauta bezmaksas 180 dienu pirkumu apdrošināšana pret bojājumiem, iznīcināšanu un zādzību ar ielaušanos.

Kādus gadījumus sedz Luminor pirkumu apdrošināšana?

Pirkumu apdrošināšana tiek piemērota lielākajai daļai ilgtermiņa lietošanas preču, piemēram:

  • Elektroprecēm (datoriem, viedtālruņiem, viedpulksteņiem, austiņām u.c)
  • Mēbelēm
  • Juvelierizstrādājumiem
  • Brillēm
  • Sporta aprīkojumam
  • Darbarīkiem

Apdrošināšanas atlīdzību varēsi saņemt gan par fiziskā veikalā, gan internetveikalā, gan arī ārzemēs iegādātām precēm norēķinoties ar Luminor Black vai Luminor Visa Infinite karti. Ņem vērā, ka iegādājoties preci tiešsaistē, nepieciešams par to norēķināties, norādot kartes datus nevis ar internetbankas starpniecību.


 
Kādus gadījumus nesedz Luminor pirkumu apdrošināšana?

Ņem vērā, ka pirkumu apdrošināšana neattiecas uz precēm, kas iegādes brīdī bijušas lietotas, pazaudētām vai iegādātas uz nomaksu. Būtiski atcerēties, ka pirkumu apdrošināšana nesedz kosmētiska bojājuma remontu, bet gan, ja precei ir fizisks bojājums. Piemēram, ja ceļojuma laikā pazaudēsi datoru, atlīdzību saņemt nevarēsi, taču, ja ceļojuma laikā dators būs izkritis no rokām un saplīsis, varēsi noformēt atlīdzības pieteikumu! Ņem vērā, ka pirkumu apdrošināšana neattiecas uz īstermiņa lietošanas precēm, piemēram, drēbēm. 

Pirkuma garantija un pirkuma apdrošināšana – kāda atšķirība?

Pirkumu apdrošināšana iekļauj segumus, ko nesedz preču garantija. Tā sedz zaudējumus arī tad, ja preci sabojā pats īpašnieks vai kāds cits, to nozog vai tā cieš ugunsgrēkā vai dabas stihijā. Savukārt pirkuma garantija lielākoties sedz tikai tehniskus bojājumus, kas gadījušies pārdevēja rīcības dēļ. 

Cik lielu apdrošināšanas atlīdzību iespējams saņemt?

  •  Kopējā apdrošinājuma summa gadā vienam kartes īpašniekam ir 4000 EUR. 
  • Maksimālā summa par apdrošināšanas gadījumu (tai skaitā, ja tiek pieteikti bojājumi/ zādzība vairākam precēm) ir 2000 EUR.
  • Pirkumu apdrošināšana sedz preces remonta vai aizvietošanas izmaksas limita ietvaros. 
  • Apdrošināšanas atlīdzību iespējams saņemt par pirkumiem, kuru cena nepārsniedz 1000 EUR (Mobilie tālruņi, datori un to piederumi, brilles, saulesbrilles, viedpulksteņi, rokassprādzes, austiņas – 800 EUR Luminor Black kartei, 1600 EUR Luminor Visa Luminor Infinite kartei; juvelierizstrādājumi, kažokādas, rokaspulksteņi – 400 EUR).
  • Pašrisks par pirkumu ir 30 EUR, kas nozīmē, ka tev būs nepieciešams segt zaudējumus par konkrēto preci šādā apmērā. 
  • Ar plašāku informāciju par nosacījumiem, iespējams iepazīties šeit.

Kā saņemt apdrošināšanas atlīdzību?

Brīdī, kad noticis negadījums un vēlies saņemt atlīdzību, to varēsi izdarīt sekojoši:

  • Aizpildi elektronisku pieteikumu vietnē compensa.lv vai zvani pa tālruni 8888. Svarīgi atcerēties, ka pieteikumu nepieciešams aizpildīt ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc incidenta. 
  • Pievieno čeku vai rēķinu, kas apliecina, ka par pirkumu norēķinājies izmantojot Luminor Black vai Luminor Visa Luminor Infinite karti. 
  • Pievieno bojātās vai zagtās preces fotoattēlus.

Uzzini vairāk par pirkumu apdrošināšanu un iepazīsties ar apdrošināšnas noteikumiem šeit.

\Novēlam veiksmīgu un drošu iepirkšanos!

Baudi brīvību ar Luminor Black