Atbilstoši ārkārtas situācijas laikā noteiktajiem drošības pasākumiem, kas šobrīd ir noteikti līdz 6. decembrim, brīvdienās un svētku dienās būs slēgti Luminor bankas klientu apkalpošanas centri tirdzniecības centros Alfa un Spice. Pārējās bankas klientu apkalpošanas centri darbosies ierastajā darbalaikā un pēc iepriekšēja pieraksta, taču klienti tiek aicināti iespēju robežās izmantot attālinātās apkalpošanas iespējas.

“Jau kopš pavasarī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā mēs pielāgojām klientu apkalpošanu ārkārtas apstākļiem, lai pēc iespējas samazinātu cilvēku pulcēšanos, – palielinājām attālinātās apkalpošanas kapacitāti, piedāvājām izmantot video konsultācijas un iespēju apmaksāt rēķinus telefoniski. Klientu apkalpošanas centros savukārt ieviesām iepriekšējā pieraksta sistēmu, lai izvairītos no pulcēšanās iespējamības, gaidot rindā, un bankā būtu jāpavada iespējami maz laika. Sekojot jaunajiem noteikumiem, Luminor apkalpošanas centri brīvdienās un svētku dienās būs slēgti tirdzniecības centros Alfa un Spice. Aicinām klientus izmantot bankas piedāvātos pakalpojumus attālināti – savā internetbankā, sazinoties ar banku čatā vai pa tālruni, rakstot e-pastu vai sociālajos tīklos,” norāda Kristīne Dērica, Luminor klientu apkalpošanas vadītāja.
 
Svarīgi atcerēties, ka visi Luminor bankas klientu apkalpošanas centri darbojas pēc iepriekšēja pieraksta sistēmas. Tas nozīmē, ka klientiem pirms došanās uz klientu apkalpošanas centru jāpiesaka konsultācija klātienē, iepriekš zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 vai elektroniski bankas mājaslapā luminor.lv/konsultacija