1. Kā piedalīties Luminor Jauno klientu bonusa programmā?

  • Jauno klientu bonusa programmā var piedalīties no 2024. gada 2. septembra līdz 2024. gada 30. novembra plkst. 23.59.
  • Jaunajiem klientiem, kas pievienojas Luminor no 2024. gada 2. septembra, ar savu Luminor Black karti jāveic vismaz 5 pirkumi līdz 2024. gada 30. novembrim. 
  • Jaunajiem klientiem, kas pievienojas Luminor un piesakās Luminor Black kartei no 2024. gada 20. novembra, ir jāveic vismaz 5 pirkumi ar savu Luminor Black karti līdz 2024. gada 15. decembrim.

2. Kad un kā tiks izmaksāts bonuss?

Jaunie klienti, kas pievienojušies Luminor no 2024. gada 2. septembra līdz 30. novembrim un ir izpildījuši programmas nosacījumus, saņems naudas bonusu šādā kārtībā:

  • Personas, kas kļuvušas par klientiem un veikušas vismaz 5 pirkumus septembrī, bonusu saņems oktobrī.
  • Personas, kas kļuvušas par klientiem un veikušas vismaz 5 pirkumus oktobrī, bonusu saņems novembrī.
  • Personas, kas kļuvušas par klientiem novembrī un veikušas vismaz 5 pirkumus līdz 15. decembrim, bonusu saņems ne vēlāk kā janvāra pirmajās divās nedēļās.

3. Kādi pirkumi atbilst noteikumiem?

  • Maksājumi ar fizisko Luminor Black karti vai digitālo maku veikalos klātienē vai tiešsaistē (e-komercija), izmantojot maksājumu kartes datus. Maksājumi, kas veikti, autentificējoties internetbankā ar Bank Link jeb internetbankas saiti, nav uzskatāmi par noteikumiem atbilstošiem.
  • Skaidras naudas darījumi bankomātā un pārskaitījumi starp kontiem nav uzskatāmi par noteikumiem atbilstošiem pirkumiem.

4. Citi noteikumi

  • Programmā var piedalīties personas, sākot no 18 gadu vecuma.
  • Lai Luminor varētu izmaksāt bonusu, jaunajam klientam ir jāatver Luminor Black kartei piesaistīts norēķinu konts Luminor bankā. Luminor pārskaitīs bonusu uz šo norēķinu kontu.
  • Luminor ieturēs un samaksās iedzīvotāju ienākuma nodokli par summu, kas pārskaitāma jaunajam klientam, kurš izpildījis Jauno klientu bonusa programmas prasības.
  • Ja programmas laikā vai pirms bonusa izmaksas tiek ierobežota vai bloķēta klienta piekļuve viņa norēķinu kontam vai arī norēķinu konts tiek slēgts, vai sadarbība ar klientu tiek pārtraukta, Luminor pienākums izmaksāt bonusu vairs nav spēkā.
  • Ja Luminor atklāj, ka jaunais klients ir iesaistījies krāpšanā vai ļaunprātīgi izmantojis programmu, Luminor pēc saviem ieskatiem var veikt jebkādas darbības, ko uzskata par piemērotām konkrētajos apstākļos, tostarp atteikt bonusa izmaksu.
  • Visu programmas laikā apkopoto personas datu apstrāde tiks veikta saskaņā ar Luminor personas datu apstrādes noteikumiem un vadlīnijām.
  • Luminor ir tiesības jebkurā brīdī pārtraukt Jauno klientu bonusa programmas darbību, par to informējot tīmekļa vietnē luminor.lv.