Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” notiek jau astoto gadu, un šogad līdzās citiem uzņēmumiem – kampaņas dalībniekiem, kuri kopumā aptver vairāk nekā 1400 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, kampaņā piedalās arī DNB. Kampaņas laikā visu marta mēnesi ikviens iedzīvotājs ir aicināts novērtēt labu klientu apkalpošanu un dalīties savā pozitīvajā pieredzē ar citiem.

Lai gan laba servisa nodrošināšana DNB filiālēs un uzņēmumu apkalpošanas centros vienmēr bijusi DNB uzmanības centrā, piedaloties kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, vēlamies apzināt mūsu klientu vērtējumā savus vissmaidīgākos, atsaucīgākos un izpalīdzīgākos klientu apkalpošanas speciālistus, kā arī DNB filiāles, kas jo īpaši izceļas ar nevainojamu klientu apkalpošanu. Turklāt Jūsu vērtējums un atsauksmes mums palīdzēs atklāt pilnveidojamās jomas, lai nodrošinātu nemainīgi augstu servisa līmeni.  Aicinām Jūs uzslavēt labu apkalpošanu DNB bankā, izvēloties ērtāko veidu sava viedokļa paušanai:

  • Interneta vietni, kur, sākot ar 1. martu, ir pieejama speciāla uzslavu anketa
  • Informatīvo tālruni 1188
  • Klātienē - DNB filiālēs un apkalpošanas centros visā Latvijā, aizpildot kampaņas anketu
  • Mājas lapā atstājot ierakstu ierosinājumu un atsauksmju formā

Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” noslēgsies marta beigās, un tās rezultāti tiks apkopoti, ņemot vērā, pirmkārt, saņemtās iedzīvotāju uzslavas un, otrkārt, klientu servisa kvalitatīvo novērtējumu, ko veic klientu servisa uzlabošanas uzņēmums „Dive Latvija”, katra kampaņas dalībnieka uzņēmumā veicot 3 noslēpumainās iepirkšanās vizītes. Kampaņas rezultāti - uzņēmumi, kuri snieguši izcilu klientu servisu, tiks paziņoti aprīlī. Laba servisa mēnesis ir tikai sācies -  uzslavējiet labu servisu!