Pieaugot klientu pieprasījumam pēc DNB bankas pakalpojumiem, palielinās arī Kontaktu centra noslodze
07.12.2011
Pastiprinātas potenciālo klientu intereses par bankas pamatpakalpojumiem dēļ, šobrīd, zvanot uz bankas informatīvo tālruni, ir palielinājies gaidīšanas laiks. Tādējādi, lai saņemtu speciālista konsultāciju vai informāciju par sava konta stāvokli pa tālruni, var nākties uzgaidīt ilgāk nekā parasti.
Kontaktu centra vadītāja Edīte Langmane skaidro: „Pēdējo nedēļu laikā, zvanot uz bankas tālruni, iedzīvotāji galvenokārt interesējas par bankas pamatproduktiem – konta atvēršanu un internetbankas pieslēgšanu. Stāstām, kādi ir šo pakalpojumu nosacījumi, palīdzam aizpildīt pieteikuma veidlapas un sniedzam konsultācijas internetbankas lietošanā. Lai gan esam piesaistījuši visus iespējamos resursus, tomēr, būtiski pieaugot gan saņemto zvanu skaitam, gan arī sarunas laikam, zvanītājiem rindā nākas gaidīt ilgāk nekā parasti. Lai mūs raitāk sazvanītu, aicinu klientus būt pacietīgiem un labāk tomēr uzgaidīt „dzīvajā rindā” – šādā gadījumā kārta sarunai pienāks ātrāk, nekā pēc brīža zvanot atkārtoti.”