Atcerieties, ka banka nekad nezvana vai nesūta klientiem e‑pasta vēstules ar lūgumu izpaust internetbankas pieejas paroles, konta numuru, maksājumu kartes datus, kā arī nelūdz autorizēties internetbankā vai apstiprināt maksājumus, sūtot saites.

Tāpat banka nekad neatsaka sarunu latviski - valsts valodā, bet krāpnieki praktiski nekad nerunā latviski.

Nereti numuri, no kuriem krāpnieki zvana, ir viltots bankas tālruņa numurs, un klients bankas vārdā tiek biedēts, ka radušās problēmas dažādu iepriekšējo darījumu rezultātā. Tāpat krāpnieki norāda, ka kāda trešā persona ir ieguvusi klienta personīgos datus, piemēram, kāds mēģina noformēt aizdevumu klienta vārdā.

Luminor atgādina – esiet piesardzīgi, pievērsiet uzmanību detaļām un neatklājiet nevienam savus personīgos datus. Ja tomēr esat kļuvuši par krāpniecības upuri, informējiet banku pēc iespējas ātrāk, lai varam jums palīdzēt.

Ja jums rodas aizdomas vai šaubas par saņemto zvanu, par tā patiesumu jūs varat pārliecināties, sazinoties ar mums pa tālruni +371 67 17 1880. Šajā gadījumā banka var pārliecināties, vai tiešām jūsu kontā ir notikuši kādi aizdomīgi darījumi.